Misschien rare vergelijking, maar ik kreeg zoals mensen dat gevoel bij Bruce Springsteen ook wel eens hebben, echt het gevoel dat ze daar 'voor mij aan het zingen was'. Dat iedereen in die zaal echt bij de show betrokken wordt en dat ze zichtbaar geëmotioneerd wordt door de fans in de zaal. Hele speciale ervaring, zeker toch als je echt wel gewend bent om vaak naar concerten te gaan. Redelijk uniek in zo'n grote zaal.Los van haar populariteit. Hoe is haar live show want heb ze nog nooit live gezien?
Hoewel een aantal, zeker langere zoals A&W en Venice Beach, nummers soms 'even snel voorbij lijken te komen' door verkorte versies geeft haar show wel een goed beeld van haar oeuvre. En wat kan ze zingen en wat heeft ze een fantastische live-band bij zich.
Wat mij betreft enorm zonde dat Werchter eerder voor de massale circusacts als P!nk en Dua Lipa gaat waarbij spontaniteit geen plaats heeft. Sterke voorkeur voor popheadliners die een spontaner en alternatiever randje hebben dan die twee zoals bijvoorbeeld Lorde en dus Lana Del Rey.