Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
797
734
"De enige week in het jaar dat Belgen een héél klein beetje aan liefdadigheid doen" zou een even goede verwoording kunnen zijn. Het is maar langs welke kant je het bekijkt.
Als dat uw enige liefdadigheid is in het jaar, is het dus echt uw geweten sussen😉
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
145
127
Ik weet niet of Starsailor nog een optie is. Enkele weken geleden in een uitverkochte De Roma gezien en komen in april hun nieuwe show voorstellen. Hij was zeer goed bij stem. Al zal dit meer iets voor Classic zijn (of andere kleinere festivals).
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
"De enige week in het jaar dat Belgen een héél klein beetje aan liefdadigheid doen" zou een even goede verwoording kunnen zijn. Het is maar langs welke kant je het bekijkt.
We betalen natuurlijk al het hele jaar enorm veel belastingen, die grotendeels bedoeld zijn voor gemeenschappelijke voorzieningen en om welvaart te herverdelen. Dat is een groot verschil met bijvoorbeeld de VS, waar veel minder belastingen geheven worden en de rijkere mensen meer geacht worden aan liefdadigheid te doen. Het ene hangt samen met het andere. Maar goed, dit is wel enorm off-topic intussen :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.716
Misschien toch ook eens hier opgooien hoe bizar de populariteit van Lana Del Rey is. Meer dan 90% van de mensen roepen naar haar in onder die social posts over de Pukkelpop wishlist. Opnieuw, na hetzelfde fenomeen te zien op de vraag wie Sromae zou vervangen op RW dit jaar (naast Foos dan).

Primavera heeft de dagkaarten voor haar dag zo goed als uitverkocht. Vorig jaar (en de meeste jaren) gebeurde dat niet, ook niet met Kendrick, Depeche Mode, Blur en een homecoming show van Rosalia.

Rock En Seine dagtickets voor haar dag zijn nu al bijna allemaal weg, met alleen haar naam bekend die dag en ook nog eens duurdere tickets.

Ik denk dat het er ooit eens moet van komen voor RW.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Misschien toch ook eens hier opgooien hoe bizar de populariteit van Lana Del Rey is. Meer dan 90% van de mensen roepen naar haar in onder die social posts over de Pukkelpop wishlist. Opnieuw, na hetzelfde fenomeen te zien op de vraag wie Sromae zou vervangen op RW dit jaar (naast Foos dan).

Primavera heeft de dagkaarten voor haar dag zo goed als uitverkocht. Vorig jaar (en de meeste jaren) gebeurde dat niet, ook niet met Kendrick, Depeche Mode, Blur en een homecoming show van Rosalia.

Rock En Seine dagticket voor haar dag zijn nu al bijna allemaal weg, met alleen haar naam bekend die dag en ook nog eens duurdere tickets.

Ik denk dat het er ooit eens moet van komen voor RW.
Ik had haar persoonlijk dit jaar al een kans gegeven, zeker nu het aanbod echte headliners zo zwak is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.716
Ik had haar persoonlijk dit jaar al een kans gegeven, zeker nu het aanbod echte headliners zo zwak is.
Kan zijn dat het RW maar niet lukt natuurlijk. Herman kan veel, maar niet alles.

Lana ipv Lenny had deze lineup wel veel meer oomph gegeven ja. Misschien in 2025, het zal er ooit wel eens van moeten komen zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en Nelios

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
410
544
IDLES naar Southside. Toch weer een plekje naar boven van de verrassingslijst af?
Nu ze het vasteland van Europa aandoen vóór RW (tussen einde US tour op 13 juni en start UK tour op 12 juli) behoren ze inderdaad weer tot de kanshebbers.
Kan ook zomaar nog Graspop worden natuurlijk.
 
  • Confetti
Waarderingen: jova

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Nu ze het vasteland van Europa aandoen vóór RW (tussen einde US tour op 13 juni en start UK tour op 12 juli) behoren ze inderdaad weer tot de kanshebbers.
Kan ook zomaar nog Graspop worden natuurlijk.
Hoop heel erg op Werchter. Zou een van de namen zijn de me over de streep kunnen trekken.
 
  • On fire
Waarderingen: Subsea en jova

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
410
544
Concert Troye Sivan op 20 juni in Amsterdam is verplaatst van Afas naar Ziggo Dome wegens grote belangstelling. Na 28 juni nog geen nieuwe data in Europa, nergens in België te zien, dus lijkt abc-tje voor RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Subsea

Playlistbediener
21 jun 2023
6
6
Nu ze het vasteland van Europa aandoen vóór RW (tussen einde US tour op 13 juni en start UK tour op 12 juli) behoren ze inderdaad weer tot de kanshebbers.
Kan ook zomaar nog Graspop worden natuurlijk.
Laatste geplande show van IDLES, volgens hun tourschema, is 29 Juni in Italië. Lijkt mij dus goed mogelijk dat ze RW aandoen. Zouden zeer welkom zijn!
 
  • Winning
Waarderingen: jova

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Kan zijn dat het RW maar niet lukt natuurlijk. Herman kan veel, maar niet alles.

Lana ipv Lenny had deze lineup wel veel meer oomph gegeven ja. Misschien in 2025, het zal er ooit wel eens van moeten komen zeker.
Los van haar populariteit. Hoe is haar live show want heb ze nog nooit live gezien?
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
145
127
Los van haar populariteit. Hoe is haar live show want heb ze nog nooit live gezien?
Ikzelf heb ze 2x gezien. Een keer op RW zelf in een van de tenten nog en op TW Classic.
Dat laatste was een mismatch en het mag gezegd worden zeer saai. Het optreden in de tent was beter.
Maar voor mij hoeft ze niet te komen (als headliner).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Laatste geplande show van IDLES, volgens hun tourschema, is 29 Juni in Italië. Lijkt mij dus goed mogelijk dat ze RW aandoen. Zouden zeer welkom zijn!
denk dat IDLES deze keer gewoon voor pukkelpop is, die willen hen al lang heel erg graag...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Over Lana... ze is heel kieskeurig in waar ze wil komen spelen. Is ondertussen ook gewoon een headliner op RW. Maar enorm wispelturig en onberekenbaar. Zal er ooit wel eens van komen. Maar ben ook echt heel benieuwd hoe ze dat gaan fixen dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.716
IDLES naar Southside. Toch weer een plekje naar boven van de verrassingslijst af?
Normaal een leuke naam maar alwéér een 2022 naam aan de bovenkant zo snel terug?

Naast Yungblud, Kiwanuka, Greta, Black Pumas, Sum41, Royal Blood, Maneskin en Nothing But Thieves ook nog eens IDLES daarbij zou wel wat overkill zijn.

Laat die de volgende keer maar eens PkP doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.157
1.189
Los van haar populariteit. Hoe is haar live show want heb ze nog nooit live gezien?
Heb ze in 2018 in het Sportpaleis gezien. Goed bij stem, ik herinner me dat ze Video Games zong terwijl ze schommelde, ze creëert een beetje een andere wereld.

Ik had zitplaatsen, maar daar vooraan op het middenplein: daar stonden de die-hards. En in het geval van Lana Del Rey wil dat wel wat zeggen: constant gekrijs, enorme adoratie en die hadden veel cadeautjes bij voor haar. Ze neemt tijdens haar show dan ook uitgebreid de tijd om deze fans te gaan begroeten en deze cadeautjes in ontvangst te nemen. Speciaal.

Maar wat mij betreft van harte welkom op Rock Werchter 2025!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken