Rock Werchter 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
645
Vorige keer SP in België was Festival van Ronqières. Gaan echt niet meer RW headlinen. Of subben.
Zelfs na hun comeback paar jaar geleden was dat gewoon rond 17 uur op de mainstage. Zal wel geen te hoge plek (buiten Barn headliner) inpalmen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.995
2.043
Ik kijk er erg naar uit om Michal Kiwanuka eens live te zien.

Deus altijd goed, Sum 41 na hun zegetocht van 2 jaar geleden ook mooi.
Nothing But Thieves is een logische.

Ons Avrilleke als er niets anders te doen is misschien ook wel checken, geen verwachtingen bij.
Royal Blood, goede muziek natuurlijk maar die komen nu wel heel veel de laatste jaren.
The Last Dinner Party nog wat ontdekken maar dat lijkt me ook wel een toffe naam te zijn.

Degelijke worp.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.255
Ik zie hen jammer genoeg wel The Barn headlinen.
Waarom jammer genoeg, omdat dit weer kruizen gaan worden zoals afgelopen zomer bij oa Editors.
Dat zou inderdaad het enige scenario zijn dat wellicht een beetje gunstig zou zijn, in ieder geval voor die reputatie van die dag tot nu toe. Werchter kan het eigenlijk niet meer goed doen wat dat betreft. Of je headlinet die dag met Måneskin en Snow Patrol, wat magertjes is, of je krijgt inderdaad al heel snel rode kruizen bij Snow Patrol, terwijl je dat van tevoren ook wel in kan vullen.

SP stond op de site ook direct achter Måneskin, al is dat nu niet meer zo zie ik. Twee-na-laatste op Main lijkt me ook gewoon te laag.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
645
Sum 41 - Yungblud - Maneskin
volgens mij hebben ze hier geluisterd naar de mensen hier die een punk dagje wouden, nu zie je wat er van komt van zo'n dingen te opperen!
 
  • Thinking
Waarderingen: JP5

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.255
Stonden ze in 2018, bij de "terugkeer" toch ook gewoon? Hebben de laatste jaren toch niets gedaan dat die positie plots onmogelijk is geworden?
In mijn beleving zijn die echt even groot als The Killers die wel co-head zijn geweest.

Sum 41 - Yungblud - Maneskin
volgens mij hebben ze hier geluisterd naar de mensen hier die een punk dagje wouden, nu zie je wat er van komt van zo'n dingen te opperen!
We hadden er alleen nog bij moeten zeggen dat het niet op de Lokerse Feesten moest gaan lijken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken