Rock Werchter 2024

pigital

Dagopener
15 okt 2018
715
645
Goeie namen maar zat toch niemand op te wachten op dat lijstje? Feit dat die donderdag zo leeg blijft betekent dan weer wel dat er daar nog serieus kleppertje bijkomt zeker?
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Festivaltickets
  • Combifestivalticket (geldig van 4 t.e.m. 7 juli): 309 euro
  • Dagfestivalticket donderdag 4 juli: 134 euro
  • Dagfestivalticket vrijdag 5 juli: 134 euro
  • Dagfestivalticket zaterdag 6 juli: 134 euro
  • Dagfestivalticket zondag 7 juli: 134 euro
 

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Snow Patrol, Sum 41, Yungblud, Deus, Nothing But Thieves, Avril Lavigne, Royal Blood,... Mooie namen, maar nog niets voor donderdag...
 
  • Leuk
Waarderingen: luukduif

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ik ben blij met deze toevoeging. Snow Patrol is niet vaak genoemd, benieuwd of ze met interessant nieuw werk komen. Nu nog wat knallers op met name de donderdag zoals PJ Harvey, Kali Uchis en de (nog) onbekende headliner op donderdag.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Donderdag nog vol in de onderhandeling denk ik. Pearl Jam neemt vaker bands mee op de gehele tour. Wie weet hangt daar nog iets vanaf. Of de onderhandelingen lopen helmaal niet goed en ze zijn naarstig op zoek naar een ander
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Dit is in de breedte gewoon een prima rij namen. Los van Avril en Younblud vind ik het prima namen waar ik zelf wel wat mee kan
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
109
86
Met oog op het grote publiek voor ieder wat wils. Benieuwd naar positie van dEUS (tent?) en of er hier subs tussen zitten (Royal Blood voor FF)? Avril vlak voor Dua of toch nog iets tussen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken