Rock Werchter 2024

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
67
60
Lana zou echt plat vallen op de Main in Werchter. Ik houd van haar muziek, maar met het overgrote schijtpubliek aan de main gaat dat niet gaan.
Kan je zeker niet in de barn hoor, gaat taferelen geven waar ze hopelijk dit jaar wat van geleerd hebben.

Co-head met Maneskin? Zou wel goed moeten lukken hoor denk ik.

Daarnaast Editors op paaspop. Had eerlijk niet verwacht dat die festivals gingen doen volgend jaar. Ben eens benieuwd waar ze nog gaan staan
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Kan je zeker niet in de barn hoor, gaat taferelen geven waar ze hopelijk dit jaar wat van geleerd hebben.

Co-head met Maneskin? Zou wel goed moeten lukken hoor denk ik.

Daarnaast Editors op paaspop. Had eerlijk niet verwacht dat die festivals gingen doen volgend jaar. Ben eens benieuwd waar ze nog gaan staan
Neen, die zou er beter gewoon niet staan en een zaalshow geven. Dan kunnen we tenminste ervan genieten.
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
76
75
Primavera namen die ik graag op RW zou zien (als ze nog maandje langer in europa blijven erna)

Lana barn head tijdens FF?/ sub voor Maneskin?
The National sub voor Maneskin?
SZA barn head tijdens PJ op donderdag?

Andere barn/Klub C spots: Ethel Cain, FKA Twigs, Charli xcx, Last dinner party, Disclosure, Mitski, Troye Sivan, Peggy Gou
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Als ze er een 5-tal uit dit rijtje hebben, zouden ze mij al heel blij maken: American Football, BadBadNotGood, Beth Gibbons, Bikini Kill, Ethel Cain, FKA Twigs, Joanna Sternberg, Julie Byrne, Justice, Lana Del Rey, The Last Dinner Party, The Lemon Twigs, Mitski, Model/Actriz, Phoenix, PJ Harvey, Pulp, Róisín Murphy, Roosevelt, Shabaka, Slow Pulp, Vampire Weekend, Yo La Tengo. Toch niet teveel gevraagd hè. ;)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Dit maakt het makkelijker gents. Lana als grootste naam op de affiche. Wie denkt er oprecht dat ze naar Werchter zou komen om in de Barn te staan of onder Måneskin te spelen in het daglicht?
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1700563926195.jpg
    FB_IMG_1700563926195.jpg
    239,3 KB · Weergaven: 36

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Dit maakt het makkelijker gents. Lana als grootste naam op de affiche. Wie denkt er oprecht dat ze naar Werchter zou komen om in de Barn te staan of onder Måneskin te spelen in het daglicht?
Je hebt gelijk, maar je argumentatie klopt niet. Ze staat naast Pulp en die krijgt die Barn niet eens vol.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Je hebt gelijk, maar je argumentatie klopt niet. Ze staat naast Pulp en die krijgt die Barn niet eens vol.

Maar als je ziet hoe ontzettend hard het ging met de Ziggo dan weer wel. In de Barn zou een Lana sowieso weer gedoe opleveren zoals met Editors en Fredje, dus het moet gewoon main worden.

En ik zie die niet meteen tweede viool spelen op dit punt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Maar als je ziet hoe ontzettend hard het ging met de Ziggo dan weer wel. In de Barn zou een Lana sowieso weer gedoe opleveren zoals met Editors en Fredje, dus het moet gewoon main worden.

En ik zie die niet meteen tweede viool spelen op dit punt.
Oh ik geef je gelijk hoor, ik hoop echt echt echt dat ze er staat, en dan is dat als headliner. Lijkt me niet meer mogelijk, of Maneskin moet de plek van Twenty One Pilots in 2022 innemen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.071
8.714
Oh ik geef je gelijk hoor, ik hoop echt echt echt dat ze er staat, en dan is dat als headliner. Lijkt me niet meer mogelijk, of Maneskin moet de plek van Twenty One Pilots in 2022 innemen.
Er... is nog een dag open he? Het mooiste slot van het festival, zelfs. Die eerste (moeilijke) donderdag afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken