Rock Werchter 2024

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
FKA Twigs, Clipse & Jai Paul blijkbaar EU exclusief op Primavera. Zonde, want alle 3 namen die ik wel graag ergens had mee gepakt. Maar ik denk dat alleen Twigs ietwat realistisch was voor Rock Werchter. Hopelijk enkelen van Deftones, Mitski, Justice, PJ Harvey, Romy, American Football en Beth Gibbons onder de noemer ietwat realistisch.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
FKA Twigs, Clipse & Jai Paul blijkbaar EU exclusief op Primavera. Zonde, want alle 3 namen die ik wel graag ergens had mee gepakt. Maar ik denk dat alleen Twigs ietwat realistisch was voor Rock Werchter. Hopelijk enkelen van Deftones, Mitski, Justice, PJ Harvey, Romy, American Football en Beth Gibbons onder de noemer ietwat realistisch.
Waar lees je dat?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Cactus, dat wens je toch geen enkele band toe.

To be fair heb ik Arsenal en Goldband daar dit jaar wel een naar Cactusnormen enthousiast publiek zien krijgen, dus het kan er wel degelijk.

...maar daar hebben Charlotte en Bolis die op de typische muur van apathie stootten weinig aan gehad.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Kan je zeker niet in de barn hoor, gaat taferelen geven waar ze hopelijk dit jaar wat van geleerd hebben.

Co-head met Maneskin? Zou wel goed moeten lukken hoor denk ik.

Daarnaast Editors op paaspop. Had eerlijk niet verwacht dat die festivals gingen doen volgend jaar. Ben eens benieuwd waar ze nog gaan staan
En toch denk ik dat het kan in de barn tijdens FF bvb. Ik zie ze geen sub zijn voor maneskin. En donderdag wijst op pearl jam. Of ze moet daar sub zijn, als ze zelf die plek wilt natuurlijk. Na haar diva gedrag op glastonbury betwijfel ik dat
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
En toch denk ik dat het kan in de barn tijdens FF bvb. Ik zie ze geen sub zijn voor maneskin. En donderdag wijst op pearl jam. Of ze moet daar sub zijn, als ze zelf die plek wilt natuurlijk. Na haar diva gedrag op glastonbury betwijfel ik dat
Lana in de Barn zou gekkenwerk zijn. Dat kan echt niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Justice
Phœnix
Royal Blood
Nothing but thieves
Avril Lavigne
The black pumas
Soulwax


it could definitely be announcement names
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
...maar daar hebben Charlotte en Bolis die op de typische muur van apathie stootten weinig aan gehad.
Wat toch echt wel wat zegt… als je ziet hoe zij het publiek op hun kop kunnen zetten. Op BKS at het volk uit hun hand. Hoor sowieso amper positieve geluiden over dat festival.
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Justice
Phœnix
Royal Blood
Nothing but thieves
Avril Lavigne
The black pumas
Soulwax


it could definitely be announcement names
Royal Blood zou zalig zijn alleen hopen dat ze niet weer zo arrogant zijn zoals vorig jaar op dat BBC festival. Smijt er nog Ghost bij dan heb je tenminste een subheadliner bij FF of Maneskin. Ghost wel nog liever dan Royal Blood. Vierde headliner blijf ik hopen op een rockact maar niet PJ.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken