Rock Werchter 2024

siracneis

Playlistbediener
15 nov 2023
10
11
Ik denk dat Billie Eilish ook wat te hoog gegrepen is, zeker nu ze aan haar nieuwe album aan het werken is en er kans is op een tour
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.645
897
Kan je zeker niet in de barn hoor, gaat taferelen geven waar ze hopelijk dit jaar wat van geleerd hebben.

Co-head met Maneskin? Zou wel goed moeten lukken hoor denk ik.
Dus Måneskin begint dan om 3u 's nachts aan hun set, door de vertraging van Lana?

Wil Lana heel graag zien, maar vrees ook dat het ingetogene wat ze nodig heeft, niet overeind zou blijven op de main.
En dat ligt niet aan het podium, maar veeleer aan het publiek.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Dus Måneskin begint dan om 3u 's nachts aan hun set, door de vertraging van Lana?

Wil Lana heel graag zien, maar vrees ook dat het ingetogene wat ze nodig heeft, niet overeind zou blijven op de main.
En dat ligt niet aan het podium, maar veeleer aan het publiek.
Ik zou eerder zeggen, dat ligt aan de artiest.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.645
897
Ik zou eerder zeggen, dat ligt aan de artiest.
Van zodra je de middentoog/PA voorbij bent, is het soms een iets te grote Vlaamse kermis.
En bij stevige bands valt dat niet zo op, maar bij iets als Lana moet dat verschrikkelijk zijn om daar te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Doodzonde voor zo een bands. Maar het is gewoonweg onmogelijk voor quasi alle bands om die weide aan u lippen te laten hangen.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Van zodra je de middentoog/PA voorbij bent, is het soms een iets te grote Vlaamse kermis.
En bij stevige bands valt dat niet zo op, maar bij iets als Lana moet dat verschrikkelijk zijn om daar te staan.

Stonden bij Nick Cave aan de PA en daar was het al op't randje. Vrienden die nog wat verder naar achter stonden zeiden dat het gewoon niet te doen was. Jammer voor acts met een iets ingetogener repretoire zoals London Grammar. Ging ook helemaal verloren als je niet vooraan stond.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
410
544
Stonden bij Nick Cave aan de PA en daar was het al op't randje. Vrienden die nog wat verder naar achter stonden zeiden dat het gewoon niet te doen was. Jammer voor acts met een iets ingetogener repretoire zoals London Grammar. Ging ook helemaal verloren als je niet vooraan stond.
Bij dit soort acts is the Barn een beter alternatief, alleen loop je dan weer aan tegen de capaciteit bij de populaire acts.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.071
8.714
Stonden bij Nick Cave aan de PA en daar was het al op't randje. Vrienden die nog wat verder naar achter stonden zeiden dat het gewoon niet te doen was. Jammer voor acts met een iets ingetogener repretoire zoals London Grammar. Ging ook helemaal verloren als je niet vooraan stond.
Herinner me vooral James Blake. Maar dat was wel echt een miscast als main sub.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken