Rock Werchter 2024

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Nice zeg. Show in Sportpaleis was inderdaad van grote klasse.

Worden wel een paar lekker popdagen komende juli: donderdag 4 met m'n 13 jarige naar Taylor Swift in NL, zaterdag 6 dus Dua.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Lang getwijfeld om te reageren want ik heb liever dat het hier over muziek gaat.
Waarom plaats je deze reactie eigenlijk?

Ik wou gewoon mijn enthousiasme delen met het forum.
Wie weet kon ik nog iemand overtuigen om toch StuBru (of radio Brussel) op te zetten en mee te genieten van een strak optreden.

En ja ik was op concert en vond het geweldig.

PS: Ik ben helemaal niet de persoon die heel zijn leven deelt of alles filmt.
Ik snap het niet, ben vermoedelijk te oud😀

Dus kortom, voel je niet zo verheven boven de andere.
Uiteindelijk zijn we allemaal muziekliefhebbers. Hoe iemand wilt genieten, maakt me niet uit.
Het enige wat ze moeten doen, is zwijgen en genieten
Wel, misschien kwam m'n opmerking harder binnen dan die bedoeld was haha. Valt me gewoon tegenwoordig steeds meer op dat mensen zitten te appen/facetimen etc. Dus was niet uiterst negatief bedoeld en ben blij dat je hebt genoten :)
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: SvenH23 en c7!

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Op zich een goede booking inderdaad, maar ben niet echt bekend met de liveshows van Dua Lipa. Staat ze erom bekend om live te zingen of ligt de nadruk toch vooral op het showelement, dansers,...?

Ze zingt live. En verbazingwekkend goed en steady, gezien haar lichamelijke inspanningen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Even papegaaien vanuit het GMM-topic: Greta Van Fleet is headliner op Tons Of Rock.
Schrijf maar op voor Werchter, zou ik zeggen.
Wat mij betreft welkom. Had ze graag gezien de vorige keer maar toen was er een Coronageval onder de band/crew en ging het op de dag zelf niet meer door op Werchter. Zo schoof volgens mij Idles of Turnstile op naar later op de main.
De keer dat ze daarvoor sub waren was ik niet aanwezig, niet al te beste recensies gelezen op dit forum van die passage. Maar dat had misschien meer te maken met hoe hoog ze stonden?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Wat mij betreft welkom. Had ze graag gezien de vorige keer maar toen was er een Coronageval onder de band/crew en ging het op de dag zelf niet meer door op Werchter. Zo schoof volgens mij Idles of Turnstile op naar later op de main.
De keer dat ze daarvoor sub waren was ik niet aanwezig, niet al te beste recensies gelezen op dit forum van die passage. Maar dat had misschien meer te maken met hoe hoog ze stonden?
Ook hun show in de Ziggo was blijkbaar weer middelmatig. Zou zonde zijn voor de main stage spot.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: slyke en ChrisV

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Zo’n GvF komt voor niks minder als subheadliner natuurlijk. Zal wel voor Foo Fighters zijn.

De laatste twee lijken me: PJ-Maneskin te worden. Maneskin eventueel met Sam Smith om de dag meer te dragen.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Het hangt van de Barnnaam af of ik het ga bekijken, maar in de trant van nieuwe headliners is dit een goede boeking.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.556
3.128
Ben nu heel benieuwd hoe een dag rond Dua Lipa eruit zal zien. Angèle als sub lijkt me logisch, maar ze moet wel touren natuurlijk.
Hopelijk niet zoals de zaterdag in 2022. Daar was werkelijk geen enkele band vanaf 17u geboekt voor de oude witte man met een bierbuik. Zelfs niet in de tenten. Dit was dan ook de enige dag ooit die ik compleet heb overgeslagen met een weekendticket van welk festival dan ook.

Daarvóór had je nog wel een Nothing But Thieves en Maneskin.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Hopelijk niet zoals de zaterdag in 2022. Daar was werkelijk geen enkele band vanaf 17u geboekt voor de oude witte man met een bierbuik. Zelfs niet in de tenten. Dit was dan ook de enige dag ooit die ik compleet heb overgeslagen met een weekendticket van welk festival dan ook.

Daarvóór had je nog wel een Nothing But Thieves en Maneskin.
Had je naar the slope moeten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Ja, tis pop op Rock Werchter. Maar veel liever dit, dan een zoveelste Kings of Leon of Editors.

En weer eentje dat niet al te veel festivals doet, nu nog Gojira ervoor om het voorste vak leefbaar te houden tijdens de dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken