Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet onder welke steen ik gelegen heb, maar ik heb werkelijk nog nooit gehoord van SZA, ff geluisterd op spotify…het is ook niet mijn ding, dat zal het wel zijn
Mijn inschatting: Er staan er genoeg op de wei om, a la Rosalia, de Barn goed te vullen. Het is ook een publiek dat open staat voor andere muziek op RW.
Afwezigen hadden ongelijk. Wat een sfeervolle show speelde Mac DeMarco toen. Geen uber Oasis fan, maar dit was wel een momentje hoor. Chamber Of Reflection ook daarna.
Streams zeggen niet alles en sales in Nederland betekenen niets voor België. Genoeg voorbeelden te noemen waarin de 2 buurlanden toch zo verschillend zijn.
Haalt hier in de hitlijsten nagenoeg geen noteringen solo. Wel vaak als ft. maar wie onthoudt wie er achter die letters komen?
Afwezigen hadden ongelijk. Wat een sfeervolle show speelde Mac DeMarco toen. Geen uber Oasis fan, maar dit was wel een momentje hoor. Chamber Of Reflection ook daarna.
Zalige show ja. Net zoals The Good, the Bad and the Queen overigens. Hopelijk blijft Rock Werchter zulke acts boeken, ook al trekken ze slechts een halfvolle Barn.
Zalige show ja. Net zoals The Good, the Bad and the Queen overigens. Hopelijk blijft Rock Werchter zulke acts boeken, ook al trekken ze slechts een halfvolle Barn.
Mja, allebei erg sterk, maar zelden zo verrast door een concert als door The Good The Bad and The Queen. Gewoonweg een perfecte show eigenlijk. Damon die het publiek als een meester dirigeerde, Tony Allen (rip) en Paul Simonon die hun legendarische zelve waren, een sfeer van ‘we maken dit samen mee’ die ik bijna nooit zo hard gevoeld heb op RW. Een show van muzikanten die afzonderlijk al zoveel hebben meegemaakt en waar het spelplezier vanaf spatte. Veel humor ook. Werd er dood- maar dan ook doodgelukkig van.
Maar ja, 2019 had veel hoogvliegers. TGTBATQ, Tool, The Cure, Janelle Monae, Richard Ashcroft, New Order, Charlotte Gainsbourg, Rosalia, de eerder genoemde Mac Demarco,…
Ik geloof dat zij in België ook wel (minstens) een Sportpaleis zou uitverkopen. Zou volgens mij een ideale sub zijn voor Dua Lipa, verwacht niet dat haar management snel zal instemmen met een plek op een tweede podium.