Rock Werchter 2024

Ik zie SZA ook zomaar op Dour ofzo eindigen.
Maar sub voor Dua Lipa op Werchter zou natuurlijk zoveel mooier zijn.

Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...

De mijne in willekeurige volgorde:
  • Donderdag: Barn: The Smile ; Klub C: Soulwax
  • Vrijdag: Barn: PJ Harvey ; Klub C: Michael Kiwanuka
  • Zaterdag: Barn: Beach House ; Klub C: Air
  • Zondag: Barn: Fontaines DC ; Klub C: Slowdive
Nog nooit een memorabele show in de KlubC gezien, vind dat echt een kutpodium. Maar met Barn-headliners uit het volgende rijtje spring ik een gat in de lucht:
-PJ Harvey
-Massive Attack
-The Smile
-Beach House
-dEUS
-Nine Inch Nails
-Suede
-Turnstile
-Justice

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: randyrw en nathanvdk
Nog nooit een memorabele show in de KlubC gezien, vind dat echt een kutpodium. Maar met Barn-headliners uit het volgende rijtje spring ik een gat in de lucht:
-PJ Harvey
-Massive Attack
-The Smile
-Beach House
-dEUS
-Nine Inch Nails
-Suede
-Turnstile
-Justice
Ik teken meteen voor dit lijstje.
Over KlubC: Underworld, Hot Chip, Dua Lipa, Moderat, MGMT, Interpol, Robyn. Best wel een paar memorabele shows voor mij. Maar wel vaak de minst boeiende genres en veel opvulling lijkt het.

Ik teken meteen voor dit lijstje.
Over KlubC: Underworld, Hot Chip, Dua Lipa, Moderat, MGMT, Interpol, Robyn. Best wel een paar memorabele shows voor mij. Maar wel vaak de minst boeiende genres en veel opvulling lijkt het.
Snap ook niet wat er nou eigenlijk voor zorgt dat zo'n act Barn of KlubC speelt? Voor m'n gevoel wordt er enkel meer elektronisch geprogrammeerd. Heb bij al die acts die je noemt, dat ze net zo goed in de Barn hadden kunnen staan.

Zou M83 wel eens willen zien (headlinen?) daar, dat was geweldig op Lowlands.

Snap ook niet wat er nou eigenlijk voor zorgt dat zo'n act Barn of KlubC speelt? Voor m'n gevoel wordt er enkel meer elektronisch geprogrammeerd. Heb bij al die acts die je noemt, dat ze net zo goed in de Barn hadden kunnen staan.

Zou M83 wel eens willen zien (headlinen?) daar, dat was geweldig op Lowlands.
Bij die acts was het ook veel te druk, dus die hadden makkelijk in de Barn kunnen staan. M83 mag voor mij volgend jaar zeker weer langskomen. De show op Pukkelpop dit jaar wordt misschien wel mijn favoriet van het jaar.

-PJ Harvey
-Massive Attack
-The Smile
-Beach House
-dEUS
-Nine Inch Nails
-Suede
-Turnstile
-Justice
Beach House is ook 1 van mijn droombands voor daar …

DIT! Dit was zo'n (relatief) korte tour zeg met Once Twice Melody. Zo jammer! En in tussentijd toch ook de EP Become uitgebracht ...
Die hadden met OTM een Tame Impala'tje (of ke voor de Belsje) kunnen doen. Nog meer indrukwekkende visuals erbij en een paar jaar touren. Maar zo'n band is het niet.

Dat Beach House lekker doet waar ze zin in hebben is 1 van de redenen dat ze zo uniek zijn. Bij ons wel niet te klagen met Ab en Roma.
Op zich zijn hun tours altijd wel zo opgebouwd met beperkte runs.

Trouwens, ik zit niet op TikTok, welk nummer?

Users who are viewing this thread