Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gaat DEUS nog iets doen komende zomer dit jaar nieuw album. Of zijn ze over hoogtepunt heen? Ze hebben al wel een keer underworld als afsluiter van de main gehad. Dus cdw mag doorkomen. Dit jaar gemist.
Gaat DEUS nog iets doen komende zomer dit jaar nieuw album. Of zijn ze over hoogtepunt heen? Ze hebben al wel een keer underworld als afsluiter van de main gehad. Dus cdw mag doorkomen. Dit jaar gemist.
Waren heel goed vorig jaar op live=live vorig jaar en dit jaar blijkbaar ook. Sterke nieuwe plaat ook. Ik vrees enkel dat ze zelf nogal kritisch zijn over de plekken waar ze spelen. Liever kleiner en gezelliger met goed geluid etc dan giga.
Waren heel goed vorig jaar op live=live vorig jaar en dit jaar blijkbaar ook. Sterke nieuwe plaat ook. Ik vrees enkel dat ze zelf nogal kritisch zijn over de plekken waar ze spelen. Liever kleiner en gezelliger met goed geluid etc dan giga.
Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...
De mijne in willekeurige volgorde:
Donderdag: Barn: The Smile ; Klub C: Soulwax
Vrijdag: Barn: PJ Harvey ; Klub C: Michael Kiwanuka
Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...
Wat namen erin gooien:
Pulp
Boygenius (voor vriendin en zelf benieuwd)
PJ Harvey
Soulwax
The Smile
dEUS
Fontaines D.C.
Allemaal zullen ze er niet staan natuurlijk
Wat namen erin gooien:
Pulp
Boygenius (voor vriendin en zelf benieuwd)
PJ Harvey
Soulwax
The Smile
dEUS
Fontaines D.C.
Allemaal zullen ze er niet staan natuurlijk