Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al veel genoemd als headliner. Heeft een nieuwe singel uit. Geproduceerd door Kevin Parker en Danny L Harle. Geen ontsnappen meer aan.
Dua Lipa - Houdini
Daar hoop ik ook vaak op. Maar er is me vaker verteld op dit Forum dat ze liever een hoge spot pakken op kleinere podia... Volgens mij kunnen die best een mooie plek in The Barn of KLubC krijgen.
Ik zie dat Hozier zijn show in Vorst ook stijf uitverkocht is, straf.
4 juli in Werchter dan? De andere dagen kunnen quasi niet.
Helemaal gemist dat die nog zo populair is.
Ik zie dat Hozier zijn show in Vorst ook stijf uitverkocht is, straf.
4 juli in Werchter dan? De andere dagen kunnen quasi niet.
Helemaal gemist dat die nog zo populair is.
Ah, diegene die al een week aan het teasen zijn met het opschrift '125' op kledij in verschillende tv-programma's (VRT, VTM, Slimste Mens, Tafel van Gert,...).
Hou het stil maar die kondigen volgende week donderdag om 08:00 een feestje aan. De locatie lijkt me duidelijk
Ah, diegene die al een week aan het teasen zijn met het opschrift '125' op kledij in verschillende tv-programma's (VRT, VTM, Slimste Mens, Tafel van Gert,...).
Hou het stil maar die kondigen volgende week donderdag om 08:00 een feestje aan. De locatie lijkt me duidelijk
Ik zou nog wel gelukkig worden van Tarkastaja op Werchter, mits ze nog wat liedjes met die groep maken, want Fuck em all, sorry dat ik het zeg, was echt gewoon een tof nummer. Gooi er nog wat clouseau klassiekers bij en je hebt een zalige klub c opener