Rock Werchter 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Dus waar we ons even druk maakten zitten we zo meteen met Foo Fighters, Pearl Jam, TOOL, Ed Sheeran, Dua Lipa en Tame Impala en Greta van Fleet? 😄
Tool zal touren in Mei/Juni en dus niet op Werchter staan
de geruchten zijn dat ze op Copenhell en Graspop staan.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
En ik reken zelf dus ook nog op de Pet Shop Boys 😁
Daar hoop ik ook vaak op. Maar er is me vaker verteld op dit Forum dat ze liever een hoge spot pakken op kleinere podia... Volgens mij kunnen die best een mooie plek in The Barn of KLubC krijgen.

Ik ben voor!
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
The National was dus gewoon beschikbaar tijdens RW. Smaakt nog zuurder nu.

Hopelijk doen ze BKS.
Ik hoopte zo hard dat de Dessners dan per se thuis hadden willen zijn, wat het gemis minder deed doorwegen.

Deze blijft pieken. Volgend jaar was hun jaar. Misschien 2025...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Unknown mortal orchestra in de buurt wel. Zou een leuke tent naam zijn maar kan even goed op zoveel andere festivals terecht.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
The National was dus gewoon beschikbaar tijdens RW. Smaakt nog zuurder nu.

Hopelijk doen ze BKS.
Tja of juist niet, zitten dat weekend voor een aantal shows in de UK, zelden dat een band even op en af gaat dan niet?
Blijft wel een enorm zure ja.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.005
8.658
Tja of juist niet, zitten dat weekend voor een aantal shows in de UK, zelden dat een band even op en af gaat dan niet?
Blijft wel een enorm zure ja.
Als RW hen hadden geboekt, waarschijnlijk rond de zomer/begin dit jaar, dan stonden ze niet in de UK natuurlijk. Maar op RW.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik zie dat Hozier zijn show in Vorst ook stijf uitverkocht is, straf.
4 juli in Werchter dan? De andere dagen kunnen quasi niet.
Helemaal gemist dat die nog zo populair is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Ik zie dat Hozier zijn show in Vorst ook stijf uitverkocht is, straf.
4 juli in Werchter dan? De andere dagen kunnen quasi niet.
Helemaal gemist dat die nog zo populair is.
Die was echt heel snel uitverkocht. Vriendin wilde tickets en was stomverbaasd dat het enkele weken geleden al uitverkocht was.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Tarkastaja?
Je weet wel, die obscure Finse band die wars zijn van social media.
Ah, diegene die al een week aan het teasen zijn met het opschrift '125' op kledij in verschillende tv-programma's (VRT, VTM, Slimste Mens, Tafel van Gert,...).
Hou het stil maar die kondigen volgende week donderdag om 08:00 een feestje aan. De locatie lijkt me duidelijk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Ah, diegene die al een week aan het teasen zijn met het opschrift '125' op kledij in verschillende tv-programma's (VRT, VTM, Slimste Mens, Tafel van Gert,...).
Hou het stil maar die kondigen volgende week donderdag om 08:00 een feestje aan. De locatie lijkt me duidelijk ;)
Clouseau int breed/lang/hoogte/diepte int sportpaleis?😅
 
  • Winning
Waarderingen: micvet

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
258
118
Ik zou nog wel gelukkig worden van Tarkastaja op Werchter, mits ze nog wat liedjes met die groep maken, want Fuck em all, sorry dat ik het zeg, was echt gewoon een tof nummer. Gooi er nog wat clouseau klassiekers bij en je hebt een zalige klub c opener
 
  • Confetti
Waarderingen: micvet

Gebruikers die dit onderwerp bekijken