Rock Werchter 2024

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Nog nooit een memorabele show in de KlubC gezien, vind dat echt een kutpodium. Maar met Barn-headliners uit het volgende rijtje spring ik een gat in de lucht:
-PJ Harvey
-Massive Attack
-The Smile
-Beach House
-dEUS
-Nine Inch Nails
-Suede
-Turnstile
-Justice
NIN in klub C, rode kruisjes denk ik? Maar ik ben er op tijd. Was in the Barn heerlijk laatste x.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Als NIN op RW staat dan is het in de Barn. Of subheadliner op GMM (Hellfest show was episch).
Hebben ze op Rw nooit op de main gestaan? Ik dacht van wel... Sowieso pkp. Maar kan me ook vaag iets herinneren dat NIN op RW2024 al uitgesloten was op dit forum?

Ondanks dat ik heel graag op Werchter kom én N!N erg vet vind, denk ik dat ze op Graspop misschien nog wel beter tot hun recht komen....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Hebben ze op Rw nooit op de main gestaan? Ik dacht van wel... Sowieso pkp. Maar kan me ook vaag iets herinneren dat NIN op RW2024 al uitgesloten was op dit forum...
Altijd main, wilden niks anders. Maar zijn in 2018 gelukkig wel mee in het verhaal gegaan dat RW hen voorstelde.
Was ook eerste keer denk ik dat Trent niet slecht gezind van een podium is gestapt in ons festival land 😅. Is hij gekend voor.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.048
2.685
Altijd main, wilden niks anders. Maar zijn in 2018 gelukkig wel mee in het verhaal gegaan dat RW hen voorstelde.
Was ook eerste keer denk ik dat Trent niet slecht gezind van een podium is gestapt in ons festival land 😅. Is hij gekend voor.
2009 Werchter omdat m voor Metallica-fans stond en 2013 PKP omdat m voor Eminem-fans stond denk ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Nou ben ik een wat oudere rocker en zie Primus weer in wat Amerikaanse line ups voorbij komen.. ik zou ze graag weer eens zien. Waar zou dat op RW passen, ik zou een late middag Barn best waarderen, of zouden zij echt alleen op Graspop volk trekken?
Al is het als openers op The Slope: ik zal er staan. Les Claypool is de beste bassist ever on the planet!
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Nou ben ik een wat oudere rocker en zie Primus weer in wat Amerikaanse line ups voorbij komen.. ik zou ze graag weer eens zien. Waar zou dat op RW passen, ik zou een late middag Barn best waarderen, of zouden zij echt alleen op Graspop volk trekken?
Al is het als openers op The Slope: ik zal er staan. Les Claypool is de beste bassist ever on the planet!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Nog nooit een memorabele show in de KlubC gezien, vind dat echt een kutpodium. Maar met Barn-headliners uit het volgende rijtje spring ik een gat in de lucht:
-PJ Harvey
-Massive Attack
-The Smile
-Beach House
-dEUS
-Nine Inch Nails
-Suede
-Turnstile
-Justice

Ik kom ook weinig in Klub C, maar underworld en skunk anansie waren toch zeker memorabel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.180
Dat Beach House lekker doet waar ze zin in hebben is 1 van de redenen dat ze zo uniek zijn. Bij ons wel niet te klagen met Ab en Roma.
Op zich zijn hun tours altijd wel zo opgebouwd met beperkte runs.

Trouwens, ik zit niet op TikTok, welk nummer?
Een glimp naar hun meest beluisterde nummers op Spotify werpen en je weet het. MGMT ging een tijdje terug ook viraal, zie hun Spotify.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Nou ben ik een wat oudere rocker en zie Primus weer in wat Amerikaanse line ups voorbij komen.. ik zou ze graag weer eens zien. Waar zou dat op RW passen, ik zou een late middag Barn best waarderen, of zouden zij echt alleen op Graspop volk trekken?
Zolang Primus op een podium staat in plaats van op de toog is het prima.

Maar ze stonden enkele jaren geleden in de Marquee van Graspop, dus als ze komen zal dat weer Graspop worden denk ik.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Dat zou natuurlijk ook kunnen 😅 zag vooral reacties die speculeerden op de wei.. Flow Indy met zelfde emojis als bij de foos post..
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Ik hou van Queens of the Stone Age, maar haat het recycleren van headliners, ik ben echt in dubio.

Als ze de Queens weer geboekt hebben, kunnen ze maar zien dat het op die zondag is...zodat we nog eens een Grohl/Homme team up krijgen. Maar zal ongetwijfeld wel als afsluiter worden op de vrijdag ofzo, due to populair demand en because Belgium loves de Queens en al die andere social media promo bullshit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie, mattman en dann

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ik verwacht ook gewoon een showcase. Niet voor niks dat ze al een hele week en masse promo mogen maken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ik hou van Queens of the Stone Age, maar haat het recycleren van headliners, ik ben echt in dubio.

Als ze de Queens weer geboekt hebben, kunnen ze maar zien dat het op die zondag is...zodat we nog eens een Grohl/Homme team up krijgen. Maar zal ongetwijfeld wel als afsluiter worden op de vrijdag ofzo, due to populair demand en because Belgium loves de Queens en al die andere social media promo bullshit.
Ben het eigenlijk wel met je eens. Maar als er nou één band is die het écht verdient om eens af te sluiten is het wel QOTSA. Je kunt ze wel weer vóór Foo Fighters zetten, en dan zou een nummer met Grohl vet zijn (al deden ze dat ook niet met Arctic Monkeys die toch ook samengewerkt hebben), maar dan spelen ze de Foo's toch weer naar huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.180
Ik hou van Queens of the Stone Age, maar haat het recycleren van headliners, ik ben echt in dubio.

Als ze de Queens weer geboekt hebben, kunnen ze maar zien dat het op die zondag is...zodat we nog eens een Grohl/Homme team up krijgen. Maar zal ongetwijfeld wel als afsluiter worden op de vrijdag ofzo, due to populair demand en because Belgium loves de Queens en al die andere social media promo bullshit.
Ik denk dat het L/L of ,en misschien wel eerder, PKP zal worden.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Ik denk ook eerder een festival show (LiL, pkp of gmm). Showcase is toch eerder in aanloop naar of bij album release?

Uit interesse, als national moeilijk is ivm Skorpio. Kan qotsa dan wel alternerend RW LiL doen? Waar zit dan de moeilijkheid?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken