Rock Werchter 2024

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
171
119
Bizar dat je zo’n dingen moet overwegen om een act te kunnen zien. 😅

Pfff idd. De wetenschap dat er nog voldoende mogelijkheden op een Warhaus-herkansing zouden komen maakte de keus wel wat dragelijker.

CDW verwacht ik niet zo heel snel niet meer te zien, of ze moet opeens als dance-afsluiter op RW main komen te staan.
 

sunsetslot

Playlistbediener
9 nov 2023
9
1
Gaat DEUS nog iets doen komende zomer dit jaar nieuw album. Of zijn ze over hoogtepunt heen? Ze hebben al wel een keer underworld als afsluiter van de main gehad. Dus cdw mag doorkomen. Dit jaar gemist.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
151
125
Gaat DEUS nog iets doen komende zomer dit jaar nieuw album. Of zijn ze over hoogtepunt heen? Ze hebben al wel een keer underworld als afsluiter van de main gehad. Dus cdw mag doorkomen. Dit jaar gemist.
dEUS is zeker niet over hun hoogtepunt heen. Hebben mij zeer positief verrast en hoop ook dat ze festivals gaan doen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Gaat DEUS nog iets doen komende zomer dit jaar nieuw album. Of zijn ze over hoogtepunt heen? Ze hebben al wel een keer underworld als afsluiter van de main gehad. Dus cdw mag doorkomen. Dit jaar gemist.
Waren heel goed vorig jaar op live=live vorig jaar en dit jaar blijkbaar ook. Sterke nieuwe plaat ook. Ik vrees enkel dat ze zelf nogal kritisch zijn over de plekken waar ze spelen. Liever kleiner en gezelliger met goed geluid etc dan giga.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Waren heel goed vorig jaar op live=live vorig jaar en dit jaar blijkbaar ook. Sterke nieuwe plaat ook. Ik vrees enkel dat ze zelf nogal kritisch zijn over de plekken waar ze spelen. Liever kleiner en gezelliger met goed geluid etc dan giga.
Ik schat de kans toch groot in dat ze komend jaar de Barn gaan doen.
Dat aanbod van live is live konden ze niet laten liggen.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
188
170
Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...

De mijne in willekeurige volgorde:
  • Donderdag: Barn: The Smile ; Klub C: Soulwax
  • Vrijdag: Barn: PJ Harvey ; Klub C: Michael Kiwanuka
  • Zaterdag: Barn: Beach House ; Klub C: Air
  • Zondag: Barn: Fontaines DC ; Klub C: Slowdive
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...

De mijne in willekeurige volgorde:
  • Donderdag: Barn: The Smile ; Klub C: Soulwax
  • Vrijdag: Barn: PJ Harvey ; Klub C: Michael Kiwanuka
  • Zaterdag: Barn: Beach House ; Klub C: Air
  • Zondag: Barn: Fontaines DC ; Klub C: Slowdive
Soulwax en Kiwanuka zijn te groot voor de KluB C lijkt me en Air/ Slowdive dan weer te klein? Barnheads zouden wel top zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.612
4.589
Er is al veel gediscussieerd en gespeculeerd over potentiële headliners. Ik ben nu ook wel benieuwd naar jullie favoriete en niet onmogelijke Barn/Klub C headliners...

De mijne in willekeurige volgorde:
  • Donderdag: Barn: The Smile ; Klub C: Soulwax
  • Vrijdag: Barn: PJ Harvey ; Klub C: Michael Kiwanuka
  • Zaterdag: Barn: Beach House ; Klub C: Air
  • Zondag: Barn: Fontaines DC ; Klub C: Slowdive
Wat namen erin gooien:
Pulp
Boygenius (voor vriendin en zelf benieuwd)
PJ Harvey
Soulwax
The Smile
dEUS
Fontaines D.C.
Allemaal zullen ze er niet staan natuurlijk
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Zou mooi zijn als Pulp zou kunnen leven met een Barn spot. Maar eerlijk. Je gaat geen rode kruizen tegen komen dan, alles behalve.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken