Rock Werchter 2024

sfeer-weg-sfeer.gif

Oké, maar dus als Green Day dan ook al zou weggevallen zijn (volgens Oh Well), dan wordt het op de duur wel een beetje krabben met namen.. Komen we dan echt uit bij Foo's, Dua, Ed en nog een vierde paard?

Oké, maar dus als Green Day dan ook al zou weggevallen zijn (volgens Oh Well), dan wordt het op de duur wel een beetje krabben met namen.. Komen we dan echt uit bij Foo's, Dua, Ed en nog een vierde paard?
P!nk... verkoopt veel kaarten he. Maar dat circus hebben we nu wel gezien zou ik zeggen.

En Sam Smith ...

P!nk... verkoopt veel kaarten he. Maar dat circus hebben we nu wel gezien zou ik zeggen.

En Sam Smith ...
Als Dua Lipa zou touren, dan zou ik als festival in alle gevallen daarvoor kiezen en niet voor Pink. Ookal lijkt Dua Lipa me bijna even duur/duurder te gaan worden dan onze roze hoogheid, gezien haar status (zeker met een nieuwe plaat). Dua Lipa blijft toch een hardnekkig gerucht voor Glastonbury.

Ik geloof niet dat P!nk wééral naar Europa komt volgende zomer. Heeft vorig jaar al uitgebreid onze contreien bediend. Voorlopig tourt ze met een redelijk gevulde agenda tot eind maart en geen indicaties dat ze daarna opnieuw naar hier zou komen. Kunnen we dus voorzichtig schrappen als mogelijkheid?

Ik geloof niet dat P!nk wééral naar Europa komt volgende zomer. Heeft vorig jaar al uitgebreid onze contreien bediend. Voorlopig tourt ze met een redelijk gevulde agenda tot eind maart en geen indicaties dat ze daarna opnieuw naar hier zou komen. Kunnen we dus voorzichtig schrappen als mogelijkheid?
Jawel zijn al data gelekt:

so4ilk-thumb-jpg-a409710b4a54e30146b3262a403e5282-jpg.6704

• Wow
Waarderingen: swissepfan
PJ, The Cure, Nick Cave? Zijn allen al is vaag genoemd. Zou wel eens een ander rijtje heads geven met Dua en Ed erbij, beide het festival nog niet geheadlined.

En Sam Smith ...
Je zit ook nog met Boutique natuurlijk. Pink kan zowel daar als KBS staan natuurlijk, ik verwacht die na het 2019-fiasco niet meteen terug.

PJ, The Cure, Nick Cave? Zijn allen al is vaag genoemd. Zou wel eens een ander rijtje heads geven met Dua en Ed erbij, beide het festival nog niet geheadlined.
Op basis van wat wordt PJ genoemd? Heb dat precies gemist. Cave kan ook twee Sportpaleizen vullen natuurlijk, is ook alweer van 2017 geleden dat ie nog eens een zaal tournee deed.

Op basis van wat wordt PJ genoemd? Heb dat precies gemist. Cave kan ook twee Sportpaleizen vullen natuurlijk, is ook alweer van 2017 geleden dat ie nog eens een zaal tournee deed.
Cave & Ellis tourde nog met carnage door de theaterzalen en was goed in 2021...
maar ja met de seeds al wat langer geleden

Op basis van het fanforum. Zouden een nieuw album droppen in februari en touren vanaf maart. Waar ze op Lolla Brazil zouden staan. Verder ook al data 'gelekt' van zaalshows in Europa waaronder Amsterdam. Je kan de laatste pagina's van PJ forum hiervoor nalezen of hun persoonlijke volger @PJ hierover aanspreken voor de laatste statusupdate.

• Leuk
Waarderingen: PJ

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread