Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Sneue boel. Dat tourschema is ook wel echt waanzinnig.
Van 0 naar 100 gaan, ik begrijp het eerlijk gezegd niet zo goed waarom die zo 1) zo lang en 2) zo veel tourt. Allemaal heel indrukwekkend al die shows hier bv. in België, maar in veel andere (vooral Franse) steden doet ie dat ook gewoon. Tel het allemaal maar eens op. En naar Noord-Amerika. En festivals doen. Mja, niet abnormaal denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Tour zit inderdaad onlogisch in mekaar. Elke week zit hij in een stad in Europa, meestal woe tem vrij te spelen. Waarschijnlijk om het weekend vrij te hebben voor zijn kind.
Tour lijkt gebouwd te zijn zodat hij het nodige kan combineren, maar lijkt te zijn uitgedraaid op een wurggreep voor hemzelf.
Management heeft hier ook verantwoordelijkheid in. Te snel gedacht dat het allemaal wel los zou lopen en ze show na show konden bevestigen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.120
1.518
Je krijgt het gevoel dat hij en zijn management proberen zo hard mogelijk te kapitalizeren op de hype van zijn terugkeer en het momentum van zijn straffe plaat en liveshow.

Effe een kleine twee jaar keihard knallen en genoeg geld verdienen om dan weer een hele tijd te kunnen verdwijnen en zijn ding te doen met Mosaert en andere artistieke dingetjes. Stromae is nu al de Belgische artiest met het grootste vermogen, na deze tour komt niemand nog in zijn buurt op dat vlak.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik kan Fb of Ig niet meer open doen of ik zie al een ad van RW or Core. Verwaarloosbaar sure, maar ik zie die dingen al sinds januari, als het zelfs al niet langer is, constánt verschijnen. Beetje agressief.

Gebruiken die geen website pixels die bepaalde navigaties tracken?
Met andere woorden, als je bijvoorbeeld vanuit dit forum navigeert naar Facebook, dan kunnen zij in principe zien dat je van een Werchter gerelateerde website komt en hun advertenties hierop afstemmen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Gebruiken die geen website pixels die bepaalde navigaties tracken?
Met andere woorden, als je bijvoorbeeld vanuit dit forum navigeert naar Facebook, dan kunnen zij in principe zien dat je van een Werchter gerelateerde website komt en hun advertenties hierop afstemmen.
Jazeker doen ze dat. Kleine plug: een browserextensie als Privacy Badger blokkeert dit soort trackers zoveel mogelijk. Of gebruik de Brave browser, werkt op de infrastructuur van Chrome maar met sterke ingebouwde ad- en tracker blockers. Werkt ook als telefoon app (beter dan Chrome eigenlijk, kan zelf bijvoorbeeld het forum niet openen op mijn telefoon via Chrome, maar wel via Brave).
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.928
1.960
Gebruiken die geen website pixels die bepaalde navigaties tracken?
Met andere woorden, als je bijvoorbeeld vanuit dit forum navigeert naar Facebook, dan kunnen zij in principe zien dat je van een Werchter gerelateerde website komt en hun advertenties hierop afstemmen.
Inderdaad. Zoek maar eens wat info over een boormachine op en ga daarna naar Facebook. :rolleyes:
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
371
478
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.722
8.271
Iets uitgebreider over het Stromae verhaal.

 

Bert

Support act
14 nov 2014
829
751
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
Parkeren kost je elke dag opnieuw geld op Werchter. Is 45 minuten rijden. Geen idee hoe druk het daar dan is. je kan als optie naar Leuven rijden en daar in een parking zetten en vandaar met de pendelbus naar Werchter. Kost je een half uur extra aan tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
371
478
Parkeren kost je elke dag opnieuw geld op Werchter. Is 45 minuten rijden. Geen idee hoe druk het daar dan is. je kan als optie naar Leuven rijden en daar in een parking zetten en vandaar met de pendelbus naar Werchter. Kost je een half uur extra aan tijd.
Dank voor je reactie. Wat zijn de ervaringen met parkeren op Werchter? Hoe lang ben je vanaf een parkeerterrein nog onderweg naar het festivalterrein? Parkeren in Leuven zou inderdaad een goed alternatief kunnen zijn. Ik neem aan dat er vaste plekken zijn waar pendelbussen vertrekken?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.351
1.870
Parkeren kost je elke dag opnieuw geld op Werchter. Is 45 minuten rijden. Geen idee hoe druk het daar dan is. je kan als optie naar Leuven rijden en daar in een parking zetten en vandaar met de pendelbus naar Werchter. Kost je een half uur extra aan tijd.
Opletten met de betaalparkings in Leuven, sommigen zijn schandalig duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
185
98
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
Vorig jaar bekende van ons 1 dag geweest, hun vonden het een ramp op de werchter pp, ver lopen, en lang aansluiten toen het afgelopen was
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
ik rij al jaren iedere dag op en neer vanuit oost-vlaanderen.
via mechelen. daar ik alleen ben neem ik een fiets mee en parkeer ik me een eind buiten werchter en fiets het laatste stuk.
aangenaam zo.
succes! parking is niet ideaal en duur
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
122
60
Wat is er met Post Malone gebeurd? In 2020 was hij een beetje gezien als headliner van alle headliners. Sindsdien heb ik nooit meer over hem gehoord.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken