Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Mijn wishlist is eigenlijk aardig bescheiden als ik eerlijk ben en misschien aardig realistisch...
- Coldplay
- Inhaler
- Sam Fender

Naast die drie zie ik natuurlijk graag nog Eminem, Red Hot Chili Peppers, Depeche mode, The strokes, Pearl Jam/Foo's en tot slot een "klein" bandje genaamd Day Wave.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
mijn wishlist:
1. Biffy Clyro/Foals
2. Architects
3. Boston Manor

Als je je eerste act zo hebt ingevuld zullen ze niet mee tellen veronderstel ik. Ze zeiden expres zie dat je de band juist moet typen.
Waarom omdat daar waarschijnlijk een automatisch systeem achter zit die telt hoe vaak een bandnaam (met zelfde schrijfwijze) voorkomt. Daar word dan een top 100 van meest voorkomende genomen waarschijnlijk. Alles buiten die top 100 word waarschijnlijk niet eens bekeken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Als je je eerste act zo hebt ingevuld zullen ze niet mee tellen veronderstel ik. Ze zeiden expres zie dat je de band juist moet typen.
Waarom omdat daar waarschijnlijk een automatisch systeem achter zit die telt hoe vaak een bandnaam (met zelfde schrijfwijze) voorkomt. Daar word dan een top 100 van meest voorkomende genomen waarschijnlijk. Alles buiten die top 100 word waarschijnlijk niet eens bekeken.

Hopelijk schaart die bot dan 'Nick Cave', 'Nick Cave & The Bad Seeds' en Nick Cave and The Bad Seeds' onder één naam. ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken