Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Mad cool lijkt op 29 oktober met hun eerste namen te komen.

Met Tinderbox's hun bevestiging van Post Malone kunnen we die ook aan de mogelijke grote namen toevoegen. Met Tame Impala, Royal Blood, POR, Twenty One Pilots en nu ook Post Malone zijn er wel al heel wat grote namen van op de PKP affiche mogelijk voor dit jaar. Daarom lijkt mij de kans echter klein dat ze TWP en PM zullen boeken als ze niet alle grote namen van vorig jaar willen boeken. TI en Royal blood lijken mij betere werchter opties

1. Fever 333
2. Boston Manor
3. Cane Hill

Voor de mensen die Fever 333 opschreven, zie ik jullie 10 november in de Zappa? ;)

1. Fever 333
2. Boston Manor
3. Cane Hill

Voor de mensen die Fever 333 opschreven, zie ik jullie 10 november in de Zappa?
1f609.svg
Nee, wel 11 november in de Melkweg.

volgens mij kunnen ze maar 1 concert zetten, die staat er al 2020
Laten we daar dan maar gewoon van uitgaan ;-)
Hoewel ze te groot zijn voor RW, zou het toch wel een straffe boeking zijn. Als bovendien de geruchten van Pearl Jam nog zouden kloppen, in combinatie met Tame Impala + goeie sub en dan nog een hardere band (absoluut geen idee van), heeft Werchter wel een topzomer in het verschiet denk ik.

koster1111 wrote:
Normaal gezien geen TW Classic in 2020, dus als Coldplay komt is het KBS of Rock Werchter….

haal je dat hier uit?
https://www.hln.be/in-de-buurt/rotselaar/komt-er-g-een-editie-van-tw-classic-in-2020~ab34e533/

ik heb een onderbuikgevoel dat Coldplay in 2020 geen stadions aandoet… dus, mijn conclusie is eerlijk gezegd geen KBS?

Klopt, Coldplay wilt echt wel festival (of festivalgrond) concerten doen.
Volgens mij is dat artikel gewoon een Journalist dat de lettertjes van de overeenkomst goed gelezen heeft.
Maar als herman doorduwt..... (remember Ed Sheeran ?)

Stel dat Coldplay RW20 aandoet, dan hoop is dat hij Stromae thuis laat.
Ben je niet op Rock Werchter geweest dit jaar? Vanaf 1950 ofzo heb je niks overgeslagen, dus het zou zonde zijn....

Stromae was geweldig. Het zou heerlijk zijn, als die een dag weer afsluit.
(En als je het niks vindt, dan maakt dat laatste uurtje toch ook niks uit.)

Users who are viewing this thread