Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Mura Masa met een nieuw album op 27/2 in de Lotto Arena, ik pak weer m'n dikke stift bij de hand. De vraag is, waar gaat Herman 'm zetten. De Barn spelend voor de Barn headliner of als afsluiter tegenover een headliner met daarvoor de Barnheadliner (à la Jamie xx in 2016). Klub C lijkt me naderhand geen optie meer gezien de spots op Dour en Pukkelpop.

Mura Masa met een nieuw album op 27/2 in de Lotto Arena, ik pak weer m’n dikke stift bij de hand. De vraag is, waar gaat Herman ‘m zetten. De Barn spelend voor de Barn headliner of als afsluiter tegenover een headliner met daarvoor de Barnheadliner (à la Jamie xx in 2016). Klub C lijkt me naderhand geen optie meer gezien de spots op Dour en Pukkelpop.

Hangt af van verkoop Lotto arena

Ik denk dat Coldplay als eerste naam voor RW gaat worden voorgesteld. Stubru is ze al even opnieuw aan het hypen.

wenteldave wrote:

brentgalle wrote:
1. Fever 333
2. Boston Manor
3. Cane Hill

Voor de mensen die Fever 333 opschreven, zie ik jullie 10 november in de Zappa?
1f609.svg

Nee, wel 11 november in de Melkweg.

ik ga naar de zappa!

Kom gerust een hallo zeggen moest je me zien! (Jonge kerel, Groot, zwart haar en zal T-shirt aan hebben van Thy Art)

randyrw wrote:
Ik denk dat Coldplay als eerste naam voor RW gaat worden voorgesteld. Stubru is ze al even opnieuw aan het hypen.

Ligt misschien ook aan Coldplay met hun massa marketing zelf?

Semi-ontkenning van Jimmy = ze staan er dus effectief? ;)

Mijn internet deed het niet, en was Spotify aan het luisteren dus kon niet veranderen van artiest. Dat waren dus 3 uur non-stop Oasis. Had zeker erger gekund... Hopen dat Liam Gallagher op Werchter staat dit jaar, z'n nieuwe album is ook erg lekker.

1- Nick Cave and The Bad Seeds
2- Faith No More
3- Richard Hawley
De eerste komt (wellicht) niet. Maar hey, t’is dan ook een wishlist en t’is gelukt om tickets voor int sportpaleis te scoren!
:wink:

1. Nick Cave and the Bad Seeds (net als boven weet ik dat het wishful thinking is)
2. Beth Hart (mooie spot in de Barn)
3. Solange

Heb niet gekeken of ze überhaupt beschikbaar zijn.

Guy Berryman van Coldplay heeft in een podcast bevestigd dat hun nieuw album geen grote tour met zich meebrengt, wel ‘excited for a few shows’

Coldplay op Rock Werchter zou sowieso al een rush op tickets veroorzaken, als het dan ook nog eens zou gaan om redelijk exclusieve shows... Zet ze toch maar apart weg :)

Nieuwe plaat Tame Impala nu officieel bevestigd voor februari. Opschrijven met heel dikke stift dus.

Met een redelijke zekerheid van Pearl Jam, Tame Impala en The Strokes die binnen zouden zijn als we de bronnen die doorgaans wat meer info hebben dan wij (Ken & Dimitri) geloven, heeft Werchter toch al mijn favoriete band binnen en twee acts die bovenaan mijn wishlist stonden. Met nog een beetje geluk ook Faith no more en (wat minder realistisch) Depeche Mode, maar dit belooft toch een prachtige editie te worden, laat die aankondigingen maar komen!

Users who are viewing this thread