Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zet NiN dan maar in de Barn op de laatste dag. Want na de passage van NiN zal die niet meer in z’n groeven staan.

*Gaat kampvuurtje maken met restanten van de Barn en marshmallows roosteren*
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Mad Cool bevestigde trouwens dat Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Jack Johnson en Depeche Mode op 1 dag (zaterdag) staan. Petje af toch daarvoor.

Barn: LCD Soundsystem, Beck, Björk, Nine Inch Nails, London Grammar, Phoenix, David Byrne, Fleet Foxes, Arsenal... Buhh te veel keuze haha
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mad Cool bevestigde trouwens dat Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Jack Johnson en Depeche Mode op 1 dag (zaterdag) staan. Petje af toch daarvoor

Vraag me af hoe ze dat gaan opstellen...clashes lijken me moeilijk te vermijden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Mad Cool bevestigde trouwens dat Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Jack Johnson en Depeche Mode op 1 dag (zaterdag) staan. Petje af toch daarvoor.

Barn: LCD Soundsystem, Beck, Björk, Nine Inch Nails, London Grammar, Phoenix, David Byrne, Fleet Foxes, Arsenal… Buhh te veel keuze haha

Dat is toch een erg nette dag daar op Mad Cool. Bouwen aan een prachtig affiche.

De mogelijkheden voor Werchter dit jaar zijn ook om van te watertanden, kan niet wachten op meer bevestigingen!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
NIN, QOTSA en DM op één dag - WTF? (om eens lekker veel afkortingen te gebruiken). Neen, da's wel echt gek. Ik zou NIN heel graag nog eens zien, maar ik vrees dat ze op een festival als Werchter inderdaad eerder als subheadliner worden geplaatst. Of als ze explosief willen eindigen: Nick Cave als headliner en Nine Inch Nails als co-headliner/slotact.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Mad Cool bevestigde trouwens dat Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Jack Johnson en Depeche Mode op 1 dag (zaterdag) staan. Petje af toch daarvoor

Vraag me af hoe ze dat gaan opstellen…clashes lijken me moeilijk te vermijden.
main: NiN (sub) - QOTSA (co) - DM (co)
2e stage: Jack Johnson
Cava toch? :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Of NIN komt gewoon naar Graspop.

Kan, maar kleine kans. Daar gaan ze al helemaal geen headlinerplek (meer) krijgen, en zal de band sneller voor een 'niet genrespecifiek/breder' kiezen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nin is ook niet mijn ding dus als die samen met Nick Cave de main afsluiten word ik echt verdrietig! Gelukkig zie ik dat niet gebeuren.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Rockbeer wrote:
Of NIN komt gewoon naar Graspop.

Kan, maar kleine kans. Daar gaan ze al helemaal geen headlinerplek (meer) krijgen, en zal de band sneller voor een ‘niet genrespecifiek/breder’ kiezen.

Krijgen ze die headlinerpositie dan wel op Werchter?
Stonden in 2009 als sub voor Metallica. Een plek overigens die ze totaal niet beviel.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
562
mattman wrote:

Rockbeer wrote:
Of NIN komt gewoon naar Graspop.


Kan, maar kleine kans. Daar gaan ze al helemaal geen headlinerplek (meer) krijgen, en zal de band sneller voor een ‘niet genrespecifiek/breder’ kiezen.

Krijgen ze die headlinerpositie dan wel op Werchter?
Stonden in 2009 als sub voor Metallica. Een plek overigens die ze totaal niet beviel.
Barn headliner... Zou een prima positie zijn, Lowlands sloten ze bv. ook de (oude) Alpha af en die is een stuk kleiner dan The Barn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.891
Zou 16:00 uur weer wat komen of is de verwachting dat ze vrijdag nog wat droppen ivm de start van kaartverkoop zaterdag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Nee helaas niet vandaag! Nog een dagje in spanning wachten.

Woensdag begint een speciale pre-sale voor mensen die zich geabonneerd hebben op de nieuwsbrief. Weet iemand of dit ook geldt voor de camping kaarten?
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Verwacht komende vrijdag eerstvolgende naam of namen.

Aah laat ons eerlijk zijn. Het kan vanaf nu altijd gebeuren.
Zaterdag begint de ticketverkoop. Hbeben ze normaal wel al een handvol namen bekend (en niet slechts 2).
Wat wel kan is vrijdag nog een naam en dan volgende week nog wat, maar het verleden leert ons dat we al eens van 16u afstappen (zie vorige vrijdag), maar ik herinner mij ook aankondigingen van headliners om 7u, 8u, 9u en zelfs 16 of jawel, 17u!

We zullen wel zien, maar komende 2 weken krijgen we wel aan naam of 5, dat staat (ongeveer) vast
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Alweer geen nieuwe naam... Ze gaan precies een erg magere line-up hebben tegen de kaartverkoop van zaterdag...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Alweer geen nieuwe naam… Ze gaan precies een erg magere line-up hebben tegen de kaartverkoop van zaterdag…
wie weet, misschien is dat wel beter voor de mensen die nu al zeker weten dat ze willen gaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken