Dat doen ze toch? Genoeg voorbeelden voor wanneer er een headliner op de main staat die niet echt jongere-gericht is (bv Paul McCartney, Radiohead etc) dat ze wat voor 'de jeugd' in de tenten zetten.Wat ik in dat geval nog vreemder zou vinden, is dat ze een paar jaar geleden aan hebben gegeven om iets te verjongen of in ieder geval ook een jonger publiek wilden aanspreken. Daarom geloof ik niet dat ze The Stones op RW staan en ze Ed Sheeran en Bruno Mars een apart event geven.
Nu vraag ik me af hoeveel de Stones uiteindelijk kosten. Moest de Stones zoveel kosten als RH, en PJ zoveel als de Foo's (of omgekeerd), dan zie ik ze best geboekt worden. Maar naar mijn gevoel vragen ze net zoals Guns N Roses nog een schepje te veel om op RW te staan. Met de kleinere co-headline bands/artiesten die in het geruchtenlijstje staan, zouden ze best binnen het plaatje van vorig jaar kunnen passen. Op donderdag en zondag bv een co-headline (QOTSA + Gorillaz en Nick Cave + The XX) om dan op vrijdag en zaterdag The Stones en PJ te laten spelen. Ik zeg maar wat..