Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Mijn vaste stek is het laatste hoekje gras bij bar 15 (links midden op het veld bij main stage, vlakbij meeting spot van morgen). Zwart met oranje zonnebril. Come say high!

De vrijdagavond kan een hele rare festivalavond worden of een hele geweldige, want het is #BRABEL tegelijkertijd.
In ieder geval staan Snow Patrol, Ben Howard, London Grammar en Franz Ferdinand een beetje voor de katsekut te spelen straks.
Dus iedereen die belg is taait af naar de Slope of NorthWest waarschijnlijk.
Ik heb een keer meegemaakt (2014 ?) dat Belgen een eigen scherm kregen op BKS. De aftermath was toen wel leuk, want de Belgen hadden dik gewonnen. Maar echt iedereen stond toen op dat speciale strandje. Dus dat kun je nu ook verwachten.

Ik zit linksvoor in de hoek op Steven Wilson te wachten, met mijn combat vest aan. Kom er vooral bij! Wordt vast gaaf. Gang of Youths net was ook erg lekker, Werchter is aan!

Vraagje aan mensen die al op de campings zijn… Hoe goed was de controle? Is dat net zo snel en obzorgvuldig als op de meeste festivals?

Gisteren toen het druk was werd er amper gecontroleerd (eens snel kijken en voelen of er geen glas in zit) maar toen we 's avonds nog wat spullen binnen brachten werd wel alles zeer grondig gecontroleerd.

Momenteel ook aan het wachten op Steven Wilson en wat is The Barn prachtig!

Ik zit linksvoor in de hoek op Steven Wilson te wachten, met mijn combat vest aan. Kom er vooral bij! Wordt vast gaaf. Gang of Youths net was ook erg lekker, Werchter is aan!
Kom eraan na Kali Uchis :D misschien zie ik je wel haha

staan de grote schermen voor morgen er al aan NorthWest walls en the Slope? Iemand een idee wat beter is? Mij lijkt me dat northwest walls misschien iets kalmer zou zijn gezien zn ligging

Dagje 1 achter de rug. Al meer dan 44 uur niet geslapen dus ga nu het tentje opzoeken. 3 geweldige optredens gezien die alle 3 echt bijzonder waren: gorillaz, qotsa en steven wilson.

Wanneer gaat die poll van 'Ultieme festival act' open want ik wil alvast mijn stem uitbrengen voor Gorillaz. Wat. Een. Feest.

Steven Wilson was ook echt indrukwekkend inderdaad. Zelfs als iemand die niets van zijn muziek kende, was het echt genieten.

Even praktische vraag, alweer 4 jaar geleden dat ik op RW was, kon destijds parkeren op de Wijgmaalsesteenweg, waar de shuttlebus stopt (en de Kiss&Ride is) naast the Hive parking en camping.
Ga zondag en de vraag is, is dat parkeerterreintje er nog steeds?

Festileaks meeting Rock Werchter Vrijdag 6 juli 14:10!

e0lqmr.jpg

Hopelijk zie ik zoveel mogelijk daar. Zal kijken of ik een festileaks meeting bordje kan maken. Anders kun je me herkennen aan mijn t-shirt met een combo van een luiaard, schildpad en slak erop (valt vast wel op
1f609.svg
). Gezellig heb ik zin !

Repost deze nog maar even. Eerst naar Isaac Gracie, zie jullie zo!

Zit alweer bij Dermot Kennedy daarna ook naar Isaac Gracie, draag een Velvet Underground tee, ook niet moeilijk te onderscheiden denk ik met al dat rood vandaag :p

Ook bij dermot kennedy en daarna naar isaac gracie. Waarschijnlijk enige met lange broek en bordje!

Oefff, Gorillaz gaat even op voor de leukste festivalact van het jaar! Wat een feest! Mochten mensen naar Lowlands gaan: zeker checken. QOTSA was ook op dreef. Daarnaast was Steven Wilson ook top. Niet bekend met zijn repertoire, maar dat 2e of 3e nummer met die vrouwelijke zangeres op het scherm: wowww!

Users who are viewing this thread