Ook enkel maar vrijdag voor mij. Ik heb in volgorde Courteneers, isaac gracie, Air Traffic, The Kooks, klein stukje Curtis Harding op groot scherm, Angus & Julia Stone, Snow Patrol, London Grammar en The Killers gezien.
Ik vond het echt een top dag, enkel The Courteneers hebben mij een beetje ontgoocheld.
Curtis Harding kende ik niet, maar klonk goed. Angus & Julia Stone had ik lage verwachtingen bij, maar vond ik erg goed live.
London Grammar vond ik het beste optreden van de dag. Ook daarbij had ik relatief lage verwachtingen. Leuke verrassingen dus.
Wel jammer genoeg Wolf Alice en Anderson Paak gemist.
Ik vond The Killers super sterk starten, maar met dat drummer debacle hebben ze het momentum wat verloren. Pas vanaf All These Things, maar vooral bij When You Where Young hadden ze het publiek terug mee. Ik vind Humo recensie wel erg streng, op de plaats waar ik stond was sfeer wel erg goed. Maar ik heb ook al andere mensen gehoord die het zelfs een slecht optreden vonden.
Wat is jullie mening hierover (en graag een onderbouwde mening
)?
De vakantie uittocht te maken met de start van het bouwverlof begon vrijdag , dus ze voorspelden effectief dat het een zeer drukke verkeersdag zou worden. Vandaar de vele file waarschijnlijk.