Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Even praktische vraag, alweer 4 jaar geleden dat ik op RW was, kon destijds parkeren op de Wijgmaalsesteenweg, waar de shuttlebus stopt (en de Kiss&Ride is) naast the Hive parking en camping.
Ga zondag en de vraag is, is dat parkeerterreintje er nog steeds?
Niemand?

ZjanZjak wrote:
Even praktische vraag, alweer 4 jaar geleden dat ik op RW was, kon destijds parkeren op de Wijgmaalsesteenweg, waar de shuttlebus stopt (en de Kiss&Ride is) naast the Hive parking en camping.
Ga zondag en de vraag is, is dat parkeerterreintje er nog steeds?

Niemand?

Ik weet niet precies welke plek je bedoelt, maar ik heb gisteren geparkeerd in de buurt van de pendelbussen. Parkeerterrein zat een klein stukje door vanaf de ingang van The Hive.

Top dag. Pearl jam en fleet foxes helemaal geweldig. Jack white, stukje mgmt, stone sour, stereophonics, last international en millionaire ook allemaal tof. Echt een goede dag.

Denk je al zoveel moois gezien te hebben, komt david byrne the barn ondersteboven zetten. Man wat een show.

Ca 10e rij voor Cave en de Monkeys. Dit wordt én een kapotte rug én puur genieten. Jammer dat ik niet dichter ben geraakt tho..

David Byrne was gewoonweg geniaal. Wat was het al een topeditie, al zo veel goede dingen gezien. Klaar voor de finish met Cave en de Monkeys!

Byrne was subliem. Wat een show, Holy moley.

Nu inderdaad uitkijken naar die vent in m'n avatar. Z'n catwalk staat al klaar.

Cave was weer magistraal. Byrne was koning. Na deze knetters kon AM alleen maar wat tegenvallen, maar vond ze nog een strak setje weggeven.

Heerlijke laatste dag van een heerlijke editie. M'n superlatieven zijn op. Nu genieten van de nazindering. ?

Heerlijk festival gehad weer hoor. Perfecte mix tussen chillen op de camping, beetje rondscharrelen op het festival en lekker hard gaan op fantastische shows. En dat alles onder een heerlijk zonnetje, met een goede sfeer. Snelle top 10:

1. Pearl Jam (gewoon nóg beter dan 2014)
2. Gorillaz
3. Queens of the Stone Age
4. Nine Inch Nails
5. Steven Wilson
6. Jack White
7. David Byrne
8. London Grammar
9. Ben Howard
10. Arctic Monkeys

En een eervolle vermelding voor Nick Cave, waar we na NIN niet helemaal voor in de mood waren en dus deels gemist hebben. Wel nog een goed stuk staan kijken van halverwege het veld, was erg indrukwekkend. Had vast in mijn top 10 gestaan als ik niet naar NIN was geweest, maar that's life. Ik heb genoten, dat is wat telt :)

Alleen zaterdag geweest ..... best wel verliefd geworden op dit festival.
Alleen dat gekut met parkeren en pendelbussen ... vele lopen met je spullen naar de camping vink iets minder.

Pearl Jam was weer weergaloos.
Wat een fantatisch zomer !!!!

Toch zeer telleurgesteld in hoe sfeerlos RW eigenlijk wel niet is... Heeft een paar muzikaal zeer goede optredens wel wat verpest voor mij.

Uitgebreid verslag komt morgen nog wel. Hier al een ruwe scahtting van mijn favoeriete:

1 ALBERT HAMMOND JR
2 QUEENS OF THE STONE AGE
3 EQUAL IDIOTS
4 AT THE DRIVE IN
5 MGMT
6 NINE INCH NAILS
7 JACK WHITE
8 AIR TRAFFIC

Toch zeer telleurgesteld in hoe sfeerlos RW eigenlijk wel niet is… Heeft een paar muzikaal zeer goede optredens wel wat verpest voor mij.

Ik ben benieuwd wat jij dan onder sfeervol verstaat? Het is groot en druk, maar ik vond het allemaal zeer ontspannen en fijn aanvoelen. Sfeer moet je ook een beetje zelf maken natuurlijk...

Wat een weekend zeg. Weer een paar dagen recupereren.
Van wat ik gezien heb:
Top: David Byrne, Nine Inch Nails, de zon, Pearl Jam, Stone Sour, Brazilië - België, Queens of the stone age, Jack White.

Goed: The Vaccines, Black Rebel Motorcycle Club, At the drive in, Alice in Chains, Gorillaz, Curtis Harding, The white buffalo, Arctic Monkeys(al mag een afsluiter van zo'n weekend wel wat meer knaller zijn), Stereophonics, Nick Cave, Kaleo.

Zwak: Jack Johnson, The Script.

Tot volgend jaar.

Ik vond het juist ook een heerlijke relaxte en ontspannen sfeer. Druk is het zeker, maar ook dat vond ik goed te doen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread