Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
186
118
F*ck de regen. We gaan een top Werchter hebben!

Iedereen die vandaag al gaat...veel plezier en tot morgen! Potdomme zin in.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Donderdag: Voormiddag kans op licht regen maar normaal droog
Vrijdag; Belgisch weer , zon en regen wisselen af
Zaterdag: zo lang mogelijk uitslapen! Voormiddag zeker regen, vanaf de (late) namiddag zal het droog worden
Zondag: kleine kans op regen, voor hetzelfde geld blijft het droog

ideaal pintjes weer dus
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Ach, het is inmiddels woensdag en er zijn nog steeds niet twee weersites te vinden met dezelfde voorspelling. Conclusie; het wordt wisselvallig met elke dag een kans op regen, maar hoeveel is de vraag. Enige waar ze het over eens lijken te zijn, is dat zaterdag de meeste regen gaat vallen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.516
11.663
Je hebt een b&b en je gaat al op woensdag?

Alleen zaterdag lijkt een hele slechte dag te gaan worden, verder valt het inderdaad wel mee. Zin in!

Ja alvast wat sfeer proeven. Daarnaast ben je op de eerste dag dan ook een stuk fitter, heb je het hele weekend nog plezier van. Zijn met een groep en gaan eerst lekker eten en speciaal bier drinken in Leuven. Alvast een beetje oefenen voor de dagen erna haha.
 

MeanjakeBlues

Playlistbediener
24 feb 2017
8
0
Eerste headliner voor volgend jaar al bekend? Ed sheeran komt op 1 juli 2018 naar Werchter.
http://www.edsheeran.com/tour
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Ik raak er niet uit...
Soulwax of Alt-J

Soulwax: Al 10 jaar fan van hen! al meermaals live gezien. Laatst in de AB (ergens in het voorjaar).
Alt-J: Leren kennen vanaf album 2, sindsdien al 4 keer live gezien, laatst 2 weken terug in de Kreun.

Helft helft gaat niet:
20:15-21:30 Alt-J
20:05-21:20 Soulwax

HEEEEEELLLLLLLLLP!!!!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Onze groep doet Alt-J maar ik ga wss alleen eerst Soulwax en daarna The Avalanches checken :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.390
9.148
eerst Soulwax en daarna The Avalanches checken
1f642.svg

Deze ook.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
897
836
Hé, dit jaar geen registratie van de tickets, dus geen pre sale voor 2018
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Wordt het er gauw een modderpoel of was vorig jaar een extreem geval?

Valt zover allemaal mee, vorig jaar was extreem vanwege de weken regen vooraf. Er is nog overal gras te zien.
 

Limburg

Playlistbediener
30 mei 2017
5
0
Hoi iedereen,

Ik ga dit jaar voor de eerse keer naar rock werchter, enkel de vrijdag.
Ik ben een zeer grote Radiohead fan en toen ik hoorde dat James Blake en Future Islands (en nu ook Slowdive) kwamen, kon ik deze kans niet laten liggen.

Nu heb ik een vraag ivm de drukte. Het grootste festival waar ik al naar toe ben geweest is pukkelpop en daar is het -bij de concerten waar ik naar toe ga- nooit echt druk (10 minuten voor LCD soundsystem ben ik naar de mainstage gewandeld en ik had een prima plaats in de voorste rijen).

Ik heb gehoord dat er bij Werchter een voorvak met poortjes is. Staan dit voorvak vaak al in de vroege avond vol met mensen die er camperen voor een goede plaats bij de headliner? Is het mogelijk om hierin te geraken na Royal Blood? Ik vind de drukte zeer moeilijk in te schatten, ook omdat ik denk dat Radiohead nu ook weer niet zo veel volk zal lokken als bijvoorbeeld Foo Fighters. Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
 

Inbox

Playlistbediener
28 jun 2017
9
1
Scannen ze daar tickets op de gsm? Vervelende situatie: komt er op neer dat we tickets gewonnen hebben maar dat deze met de post opgestuurd zijn. Ze komen dus pas morgennamiddag toe en 's ochtends zouden we al in Leuven moeten zijn. Bij Ticketmaster zegt men dat een ID en een bestelnummer volstaat, maar die tickets staan natuurlijk helemaal niet op onze naam. Het gaat bovendien om hardcopy tickets, dus een scan is ook maar vreemd. Als we nog terug naar huis moeten om de tickets missen we onder andere al Savages en is de helft van de dag gepasseerd... Luxeprobleem uiteraard, maar hier moet toch een oplossing voor zijn?
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Scannen ze daar tickets op de gsm? Vervelende situatie: komt er op neer dat we tickets gewonnen hebben maar dat deze met de post opgestuurd zijn. Ze komen dus pas morgennamiddag toe en ’s ochtends zouden we al in Leuven moeten zijn. Bij Ticketmaster zegt men dat een ID en een bestelnummer volstaat, maar die tickets staan natuurlijk helemaal niet op onze naam. Het gaat bovendien om hardcopy tickets, dus een scan is ook maar vreemd. Als we nog terug naar huis moeten om de tickets missen we onder andere al Savages en is de helft van de dag gepasseerd… Luxeprobleem uiteraard, maar hier moet toch een oplossing voor zijn?

Ik zou als ik jou was RW even een berichtje sturen via de app of even bellen. Moet een oplossing voor zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken