Pukkelpop 2025

Rock en seine programmatie:

📌
21 août 2025
ASAP Rocky (exclu) • Vampire WeekendDoechii (exclu) • Khruangbin (exclu) • Barry Can’t Swim (exclu) • Mk.gee (exclu) • Montell Fish • Alemeda
📌
22 août 2025
AnymaAURORACaribouEmpire of the Sun (exclu) • Marc RebilletThe Good Neighbours
📌
23 août 2025
JusticeJamie xxJorja SmithARTE-MASDabeullLuidji
📌
24 août 2025
Queens of the Stone AgeFontaines D.C.Last TrainStereophonicsWallows (exclu) • KNEECAPSharon Van Etten
Doechii en Mk.gee moeten toch echt wel lukken voor PkP he.
(Naast Vampire Weekend, wil de hoop nog altijd niet opgeven, tevergeefs misschien)

Ben je er al eens geweest?

En zo ja, hoe was het?

Deze line up ziet er erg intrigerend uit.

Ben tot twee keer toe geweest. De WCs hebben een gemiddelde wachttijd van twee a drie uur, beveiliging duurt soms tot een uur, en veel van de podia hebben geluid wat wordt overstegen door de andere podia tot het punt dat het niet meer leuk is. Als al je artiesten op het hoofdpodium of de grote tent staan is het leuk, anders zou ik niet aanraden.

En dat is balen, want ze hebben altijd goede line ups.

Ben tot twee keer toe geweest. De WCs hebben een gemiddelde wachttijd van twee a drie uur, beveiliging duurt soms tot een uur, en veel van de podia hebben geluid wat wordt overstegen door de andere podia tot het punt dat het niet meer leuk is. Als al je artiesten op het hoofdpodium of de grote tent staan is het leuk, anders zou ik niet aanraden.

En dat is balen, want ze hebben altijd goede line ups.
Exact dit, twee jaar geleden geweest omdat ik the strokes nog nooit had gezien. Op één van de kleine podia stonden the reytons te spelen en de boxen vielen zelfs gewoon uit. Die mannen speelden verder maar niemand hoorde iets. De toiletten waren inderdaad schandalig, zelden zoiets meegemaakt.

Er is toen ook wel heel veel commentaar gekomen nadien. En de organisatie beloofde om de toiletten en het geluid aan te pakken, maar ik ben nieuwsgierig of ze dat effectief gedaan hebben.

Users who are viewing this thread