Pukkelpop 2025

Rock en seine programmatie:

📌
21 août 2025
ASAP Rocky (exclu) • Vampire WeekendDoechii (exclu) • Khruangbin (exclu) • Barry Can’t Swim (exclu) • Mk.gee (exclu) • Montell Fish • Alemeda
📌
22 août 2025
AnymaAURORACaribouEmpire of the Sun (exclu) • Marc RebilletThe Good Neighbours
📌
23 août 2025
JusticeJamie xxJorja SmithARTE-MASDabeullLuidji
📌
24 août 2025
Queens of the Stone AgeFontaines D.C.Last TrainStereophonicsWallows (exclu) • KNEECAPSharon Van Etten
Doechii en Mk.gee moeten toch echt wel lukken voor PkP he.
(Naast Vampire Weekend, wil de hoop nog altijd niet opgeven, tevergeefs misschien)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ben je er al eens geweest?

En zo ja, hoe was het?

Deze line up ziet er erg intrigerend uit.

Ben tot twee keer toe geweest. De WCs hebben een gemiddelde wachttijd van twee a drie uur, beveiliging duurt soms tot een uur, en veel van de podia hebben geluid wat wordt overstegen door de andere podia tot het punt dat het niet meer leuk is. Als al je artiesten op het hoofdpodium of de grote tent staan is het leuk, anders zou ik niet aanraden.

En dat is balen, want ze hebben altijd goede line ups.

Doe dan maar iets verfrissenders.
Het is verfrissend als je ze nog nooit hebt gezien. En ze speelden alleen de hits, al het vroege spul.

Ik zie genoeg nieuwe bands om hier en daar een oudje aan te vragen.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat ze er toch zullen zijn.

Ben tot twee keer toe geweest. De WCs hebben een gemiddelde wachttijd van twee a drie uur, beveiliging duurt soms tot een uur, en veel van de podia hebben geluid wat wordt overstegen door de andere podia tot het punt dat het niet meer leuk is. Als al je artiesten op het hoofdpodium of de grote tent staan is het leuk, anders zou ik niet aanraden.

En dat is balen, want ze hebben altijd goede line ups.
Exact dit, twee jaar geleden geweest omdat ik the strokes nog nooit had gezien. Op één van de kleine podia stonden the reytons te spelen en de boxen vielen zelfs gewoon uit. Die mannen speelden verder maar niemand hoorde iets. De toiletten waren inderdaad schandalig, zelden zoiets meegemaakt.

Er is toen ook wel heel veel commentaar gekomen nadien. En de organisatie beloofde om de toiletten en het geluid aan te pakken, maar ik ben nieuwsgierig of ze dat effectief gedaan hebben.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Exact dit, twee jaar geleden geweest omdat ik the strokes nog nooit had gezien. Op één van de kleine podia stonden the reytons te spelen en de boxen vielen zelfs gewoon uit. Die mannen speelden verder maar niemand hoorde iets. De toiletten waren inderdaad schandalig, zelden zoiets meegemaakt.

Er is toen ook wel heel veel commentaar gekomen nadien. En de organisatie beloofde om de toiletten en het geluid aan te pakken, maar ik ben nieuwsgierig of ze dat effectief gedaan hebben.

tembel-%C3%BC%C5%9Fenge%C3%A7.gif

• Haha
Waarderingen: Jojo

Helemaal mee eens! Ook een keer een dag geweest voor Arctic Monkeys, tickets konden niet gedownload worden tot een uur van te voren, 45 minuten wachten voor een biertje (dan maar een pitcher bestellen iedere keer per persoon), algehele malaise. Weet niet hoe het tegenwoordig is.

Ik wil dit jaar naar We Love Green in Parijs, ik ben benieuwd hoe dat is georganiseerd. Ik hoop beter, want heb wel een trauma opgelopen aan Rock En Seine.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Jojo
Dank voor het bericht. In ieder geval geen stress over de kaartverkoop omdat ik moet werken.

Ik weet niet of het hier al vermeld was, maar hoorde juist op StuBru start ticketverkoop op zaterdag 22 feb
Vorig jaar kregen we drie drops (na de headliners) voor de ticketverkoop. Dan zullen dat er nu dus maar twee zijn. Misschien komende woensdag een grotere drop dan? Wie verwachten jullie nog allemaal voor de start van de ticketverkoop?

Dank voor het bericht. In ieder geval geen stress over de kaartverkoop omdat ik moet werken.
zou mij ook goed uitkomen. Een van de weinige vrije zaterdagen voor mij deze periode

Laatst bewerkt:
Naast de vele verfrissende dingen die er wel zullen staan mag een oude degelijke toch wel zeker?
Het is vaak toch een beetje een drogreden dat 'verfrissende'.
Wilde precies hetzelfde zeggen. Het barst op Pukkelpop van de verfrissende namen. Een paar oldies erbij is dan juist fijn. Zou heel mooi zijn als ze op de zondag erbij komen. Pak die band graag weer eens mee.

Ik weet niet of het hier al vermeld was, maar hoorde juist op StuBru start ticketverkoop op zaterdag 22 feb
Sta er toch altijd versteld van dat StuBru eerder pkp informatie weet en dat op voorhand mag delen. Want Vanuit de organisatie nog niets daarover, dat zal woensdag bij de nieuwe namen wel bekend gemaakt worden. Ben Benieuwd wat de tickets en eet & drink vouchers gaan kosten kortom hoeveel duurder ze worden.

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Sta er toch altijd versteld van dat StuBru eerder pkp informatie weet en dat op voorhand mag delen. Want Vanuit de organisatie nog niets daarover, dat zal woensdag bij de nieuwe namen wel bekend gemaakt worden. Ben Benieuwd wat de tickets en eet & drink vouchers gaan kosten kortom hoeveel duurder ze worden.
Is dat niet één van de voordelen van mediapartner te zijn van Pukkelpop? Dat je primeurs krijgt van Pukkelpop en dat je mag uitzenden en bands interviewen op PKP in ruil voor een bom geld of mediareclame in ruil hiervoor.

In deze heeft @festibob gelijk. Die hebben natuurlijk een rechtstreekse lijn. Ook heeft Eppo maar ook boeker Kim Matthijs een verregaande band met StuBru.
Bovendien worden bepaalde zaken ook doorsproken ver op voorhand zodat Stubru dat kan integreren in hun uitzendschema. Denk maar aan het wel of niet inplannen van de nieuwe lichting als voorbeeld.

Om het nog wat erger te maken. Die weten ook een aantal zaken nu al die jij ook graag zou weten…

Users who are viewing this thread