Pukkelpop 2025

Klopt, maar eerst stond er dacht ik specifiek 16-08. Dus dan was 15-08 de enige optie voor PKP, nou zou het dus ook zo kunnen zijn dat ze 16-08 op PKP staan toch?
Ik had ook op het Lowlandsforum gelezen dat ze zaterdag 16 daar gingen spelen en zondag 17 op Cabaret. Maar in principe zouden ze dus op vrijdag op LL kunnen staan, op zaterdag op PKP en op zondag op Cabaret. Tijdens hun concerttour speelden ze ook al eens drie dagen na elkaar dus het is niet onmogelijk.

Op zaterdag staat Khruanghbin ook wel al in de Marquee dus ik denk eigenlijk niet dat er voor VW nog plek is. Idem op vrijdag waar Kiwanuka de Marquee zal headlinen.

We zullen volgende week zien, als ze er dan niet bijzitten mogen we ze denk ik 100% afschrijven.

Vampire Weekend zou ook nog op zaterdag kunnen toch? Stond eerst 15-08 op de website van hen, maar dit is inmiddels aangepast. Dus wellicht 15 op LL en 16 PKP?
Ja, Vampire Weekend is beschikbaar op vrijdag of zaterdag. Bovendien is hun optreden op Victorious Festival exclusief in Groot-Brittannië, dus geen Green Man voor hen. Het is óf Pukkelpop, La Route Du Rock (onwaarschijnlijk aangezien ze dat weekend al in Frankrijk zijn, maar daar zouden ze wel headliner zijn), hun eigen concert ergens of niets anders dat weekend.

wel jammer dat de stages er nog niet vanaf de eerste namen erbij staan zoals vorig jaar, dat maakt het makkelijker om er een beeldt van te krijgen op welke stage de namen belanden dan zouden we bv nu al weten of Netsky op de main of in de boiler staat maar voor hem verwacht ik gewoon weer main zoals in 2015. dat zal pas voor in de zomer (of ergens begin/midden juni durf ik gokken) zijn vrees ik. dat hebben ze in het verleden al gedaan in 2023: eind juni en dus begin van de zomer 21 juni 2023 om precies te zijn en in 2016 op 19 juni.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
wel jammer dat de stages er nog niet vanaf de eerste namen erbij staan zoals vorig jaar, dat maakt het makkelijker om er een beeldt van te krijgen op welke stage de namen belanden dan zouden we bv nu al weten of Netsky op de main of in de boiler staat maar voor hem verwacht ik gewoon weer main zoals in 2015. dat zal pas voor in de zomer (of ergens begin/midden juni durf ik gokken) zijn vrees ik. dat hebben ze in het verleden al gedaan in 2023: eind juni en dus begin van de zomer 21 juni 2023 om precies te zijn en in 2016 op 19 juni.
Vorig jaar was dat ideaal idd.
Vind het een beetje jammer dat het nu niet zo is...

Werd dat ook niet van Only The Poets gezegd in 2023... worden nu ook extreem hard opgehyped door StuBru, kans is best groot hoor
Nee, andere situatie. Toen speelde Only the Poets ook nog om 12:30 op Pinkpop. Royel Otis is al een veel grotere naam. Uurtje of 17;00 in de Marquee gok ik

Users who are viewing this thread