Pukkelpop 2025

Eefje De Visser op 6 september naar het OLT. Verkleint dat haar kansen op een passage in Kiewit?
Staat al op 3 verschillende plekken in België in de zomer. Is dus nergens exclusief, dus kan gewoon komen, al is dat met al 3 shows wel een verkleinde kans natuurlijk

Accepteren dat je zelf 15 jaar ouder geworden bent, maar tegelijk ook meenemen dat je muzieksmaak net dezelfde is als in 2010 is soms lastig.
Ben je in te huren, je klinkt beter dan mijn psycholoog. Maar natuurlijk onzin. Muziek mooi of aangrijpend vinden kies je niet, dat vindt je nou eenmaal en als dat in mijn geval muziek is van zo'n 15 jaar geleden heb ik daar vrede mee. Beter dan achter de meute aanlopen en alles omarmen wat populair is om dat vervolgens te filmen en op social media te zetten. Dan sta ik toch liever met kippenvel bij een optreden zonder telefoon.

Staat al op 3 verschillende plekken in België in de zomer. Is dus nergens exclusief, dus kan gewoon komen, al is dat met al 3 shows wel een verkleinde kans natuurlijk
Ik had haar eindelijk wel eens een echt hoge Marquee plek gegund maar als ze ook al zoveel andere shows doet bij ons dan is het "exclusievere" er wel wat af.

Ben je in te huren, je klinkt beter dan mijn psycholoog. Maar natuurlijk onzin. Muziek mooi of aangrijpend vinden kies je niet, dat vindt je nou eenmaal en als dat in mijn geval muziek is van zo'n 15 jaar geleden heb ik daar vrede mee. Beter dan achter de meute aanlopen en alles omarmen wat populair is om dat vervolgens te filmen en op social media te zetten. Dan sta ik toch liever met kippenvel bij een optreden zonder telefoon.
Maar... dat heeft toch niets met zijn punt te maken? In je betoog worden veel nieuwe namen negatief bestempeld ten opzichte van die dat je gaat ophemelen, ook op basis van 15 jaar geleden. Waarom zou je niet kunnen genieten zonder telefoon van een pakweg Chapell Roan?

Maar... dat heeft toch niets met zijn punt te maken? In je betoog worden veel nieuwe namen negatief bestempeld ten opzichte van die dat je gaat ophemelen, ook op basis van 15 jaar geleden. Waarom zou je niet kunnen genieten zonder telefoon van een pakweg Chapell Roan?
Omdat er duizenden mensen voor je neus gaan staan met hun telefoon in de lucht ? :unsure:

Natuurlijk zou dat kunnen maar er wordt gesuggereerd dat ik niet zou accepteren dat ik in de muziek van 15 jaar geleden ben blijven hangen. Dat is natuurlijk onzin. En ook van artiesten vandaag de dag kan ik genieten. Enige is dat ik vind dat de line-up tot nu lachwekkend is.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Nog 2 uurtjes wachten.... 😅
Ik hoop stiekem ook op een 2tal toppers uit de dj scène.
Vorig jaar enkele zeer zeer goede nieuwe namen leren kennen ( MCR-T , Brutalismus 3000, ...)
Brutalismus 3000 mag zeker nog eens op herhaling komen van mij.
Ja, brutalismus 3000 was echt zalig feestje.
Daar wil ik wel terug voor tekenen!

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Maar dat zal geen optie meer zijn aangezien RW ze als exclusive beschrijft.

Ik kan me echt niet inbeelden dat Live Nation/Rock Werchter Pommelien aankondigen als exclusief om ze een week later aan te kondigen voor PKP, waar Live Nation ook banden mee heeft.
Dit werd al gesuggereerd in een artikel enkele maanden geleden. Dus dit zou geen verrassing voor Werchter mogen zijn geweest.

Users who are viewing this thread