Pukkelpop 2025

Ja precies, als dat de verwachtingen zijn zul je altijd teleurgesteld zijn, dus een keer doen en iedereen verbazen.
3 van de 4 artiesten die je opnoemt gaan heus niet naar PKP vliegen om een show te doen, zelfs niet voor een miljoentje of 15.

Enkel Foo Fighters is een klein, klein beetje realistisch, maar papa Grohl heeft met zijn geslachtsdeel in een ander zitten dippen, dus die band staat on hold.

Ja, dat is het 'm he. Het is niet dat ze onze festivals of podia platliepen de laatste 10-15 jaar. Een keertje minder Idles en VW op die plek zou het ook wel allemaal opgefrist hebben. Zeker met DIE plaat en DIE show van ze.

Laten we IDLES vooral niet offeren, dat is voorlopig een lichtpunt, ja ze stonden op Werchter en in zaal, maar doen gewoon de omgekeerde beweging van Fontaines eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Geeft het volk dat in de boiler staat dan ook maar iets om wie de platen draait?
Zeker wel ! Zijn ook artiesten in hun genre toch...
Voor mij absolute belangrijk.
Ik probeer toch elke dag een 2 tal toppers in de boiler te gaan beleven.
Must see voor mij is alleszins Amelie Lens. Vrees dat de boiler te klein zal zijn.
En hopelijk geen overlap met Chase and Status...

• Leuk
Waarderingen: Kachelle en davadude
En dan geen geld meer overhouden voor de écht interessante artiesten zeker? Zot! Wie gaat er nu naar PKP voor de main acts?
Nu ben ik ook een oudere lul maar waarom was dit vroeger, want vroeger was alles beter 🤣 wel mogelijk?

Zie bijvoorbeeld deze vergelijking. Dan is de line-up tot nu lachwekkend?

Bijlagen

• a9d2854b310ea9e12f022a00abac6effe64a0aa3.jpg
    a9d2854b310ea9e12f022a00abac6effe64a0aa3.jpg
    396,6 KB · Weergaven: 97
Nu ben ik ook een oudere lul maar waarom was dit vroeger, want vroeger was alles beter 🤣 wel mogelijk?

Mijn laatste volledige weekend Pukkelpop !

Man, wat ben ik veel dingen van die affiche niet gaan zien waar ik nu om zou smeken...

Ah, de klassieker. Een line-up vergelijken met de dag van vandaag, maar niet rekening houden met het feit dat sommige bands toen klein waren of niet de status hadden die ze vandaag hadden.

Jammer van de negatieve reacties! Voor mij een prachtige worp! Amelie Lens (jup ik passeer soms bij de boiler❤️️), Paul Kalkbrenner, Netsky & ZG.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Ah, de klassieker. Een line-up vergelijken met de dag van vandaag, maar niet rekening houden met het feit dat sommige bands toen klein waren of niet de status hadden die ze vandaag hadden.
Juist omgekeerd, meerdere acts zaten toen in hun hoogtijdagen en hebben die status vandaag de dag niet meer.

• Winning
Waarderingen: Piranha43
Accepteren dat je zelf 15 jaar ouder geworden bent, maar tegelijk ook meenemen dat je muzieksmaak net dezelfde is als in 2010 is soms lastig.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread