Pukkelpop 2025

Er staat toch nergens dat Netsky een DJ set gaat zijn? Die gaat gewoon op de Main Stage, Marquee of Dance Hall staan.
Als het er niet bij staat bij netsky kan je ervan uitgaan dat het een dj set is, is al van 2015 geleden dat die met een liveshow kwam dus zou wel expliciet vermeld worden

Hoewel ik de line-up tot zover gewoon slecht vindt, geef ze eens ongelijk. Pukkelpop verkoopt toch wel uit. Als je dat kan realiseren met veelal Belgische (goedkope?) Artiesten. Ze zullen zich niet veel aantrekken van wat wij hier op het forum vinden. 😅

Klopt. Die indruk heb ik al jaren. Pukkelpop is een 'brand' dat zichzelf verkoopt lijkt het wel. Ze zijn niet voor alles immuun (remember 'Hear Hear'), maar komen weg met fratsen als Clouseau en Willy Sommers en dergelijke. Pukkelpop is qua namen altijd de mindere geweest van Rock Werchter, maar naar mijn gevoel is het niveau van namen de laatste jaren ook in Hasselt gezakt. Enige waar ik spijt van heb is dat ik Billie Eilish nog altijd niet live heb gezien, Netsky mag ook nog eens een keer passeren op Werchter en ik hoop dat Chappel Roan geen tweede Billie Eilish-gevalletje wordt. Haar hoop ik toch in 2026 op Werchter in actie te zien...

• Leuk
Waarderingen: oaleschoemert123
Niet direct de worp die ik hoopte om extra munitie te hebben om de vrienden te overtuigen voor de zondag. Jammer dat Kiwanuka niet ook op zondag staat. Zwangere Guy doet me echt niks, Aurora wel oké en Royel Otis ken ik niet maar vermoed dat die me wel erg goed zou kunnen liggen.

Voor de rest een worp met veel platgelopen namen die weinig uniek is. Maar goed: nog een naam of 180 te gaan dus dat komt ook wel weer goed.
Hoopte ook op Kiwanuka op de zondag, maar Royel Otis lijkt me echt wel de moeite waard. Alleen Zwangere Guy is een 'hoeftniet' act op die dag. En blijf het herhalen; de Qotsa-Justice tandem is er een die elk festival goed doet.

Edit: Weet niet welke dag dit weekend nog mogelijk is voor VW, maar snap dat er keuzes gemaakt zijn en dat VW niet zo laag op de poster uit wil komen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vrees voor Vampire Weekend overigens, wat we ze in België misdaan hebben, geen idee (nochtans vroeger genoeg gespeeld)? Maar duidelijk dat andere landen bij hen streepje voor hebben.
Voor mij voorlopig een reden om naar Lowlands te gaan. Nog niets onmisbaars op de Pukkelpopline-up. Dat kan nog komen, maar vorig jaar kwam het niet.

• Leuk
Waarderingen: koolket en Jojo
Kijk, Nilufer Yanya, MJ Lenderman, King Krule, BCNR, Fat Dog, Cassandra Jenkins, Friko en Soft Play allen door laten komen aub!
Ik vermoed dat er hiervan nog wel een aantal in de undercard zullen zitten. Conclusie: we moeten nog niet wanhopen. Voor mij wordt PKP meestal gemaakt door de 'mindere goden' die jaren later dan de affiche van RW ineens sieren.

Ik vermoed dat er hiervan nog wel een aantal in de undercard zullen zitten. Conclusie: we moeten nog niet wanhopen. Voor mij wordt PKP meestal gemaakt door de 'mindere goden' die jaren later dan de affiche van RW ineens sieren.
Ik heb er mijn missie van gemaakt om ervoor te zorgen dat Getdown Services geboekt wordt voor Pukkelpop 2025. Ze zijn verdomd briljant. Als ze geboekt worden, neem ik graag een deel van de eer over 🙂

Vampire Weekend zou ook nog op zaterdag kunnen toch? Stond eerst 15-08 op de website van hen, maar dit is inmiddels aangepast. Dus wellicht 15 op LL en 16 PKP?

En welke albums had Tame Impala in 2010 uitgebracht? Je kan een affiche van 2010 toch niet door een lens van 2025 bekijken?
Ik snap helemaal dat je zo'n dingen onmogelijk één op één kan vergelijken hoor.
Maar ik zou anno 2025 ook wel staan te springen voor een 2010-set van Tame Impala. Het jaar dar innerspeaker uitkwam!

• Geweldig
Waarderingen: oaleschoemert123

Users who are viewing this thread