Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als het er niet bij staat bij netsky kan je ervan uitgaan dat het een dj set is, is al van 2015 geleden dat die met een liveshow kwam dus zou wel expliciet vermeld worden
Hoewel ik de line-up tot zover gewoon slecht vindt, geef ze eens ongelijk. Pukkelpop verkoopt toch wel uit. Als je dat kan realiseren met veelal Belgische (goedkope?) Artiesten. Ze zullen zich niet veel aantrekken van wat wij hier op het forum vinden.
Klopt. Die indruk heb ik al jaren. Pukkelpop is een 'brand' dat zichzelf verkoopt lijkt het wel. Ze zijn niet voor alles immuun (remember 'Hear Hear'), maar komen weg met fratsen als Clouseau en Willy Sommers en dergelijke. Pukkelpop is qua namen altijd de mindere geweest van Rock Werchter, maar naar mijn gevoel is het niveau van namen de laatste jaren ook in Hasselt gezakt. Enige waar ik spijt van heb is dat ik Billie Eilish nog altijd niet live heb gezien, Netsky mag ook nog eens een keer passeren op Werchter en ik hoop dat Chappel Roan geen tweede Billie Eilish-gevalletje wordt. Haar hoop ik toch in 2026 op Werchter in actie te zien...
Hoopte ook op Kiwanuka op de zondag, maar Royel Otis lijkt me echt wel de moeite waard. Alleen Zwangere Guy is een 'hoeftniet' act op die dag. En blijf het herhalen; de Qotsa-Justice tandem is er een die elk festival goed doet.
Edit: Weet niet welke dag dit weekend nog mogelijk is voor VW, maar snap dat er keuzes gemaakt zijn en dat VW niet zo laag op de poster uit wil komen.
Ik vrees voor Vampire Weekend overigens, wat we ze in België misdaan hebben, geen idee (nochtans vroeger genoeg gespeeld)? Maar duidelijk dat andere landen bij hen streepje voor hebben.
Ik zou verwachten dat Kiwanuka op een eerder tijdstip zou spelen en dat er ofwel een dansact zou zijn die de Marquee sluit, of dat Jamie XX in de Marquee zou zijn en een andere dansact in de DH om het publiek te verspreiden. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat hij in de Marquee speelt
Ik vermoed dat er hiervan nog wel een aantal in de undercard zullen zitten. Conclusie: we moeten nog niet wanhopen. Voor mij wordt PKP meestal gemaakt door de 'mindere goden' die jaren later dan de affiche van RW ineens sieren.
Ik vermoed dat er hiervan nog wel een aantal in de undercard zullen zitten. Conclusie: we moeten nog niet wanhopen. Voor mij wordt PKP meestal gemaakt door de 'mindere goden' die jaren later dan de affiche van RW ineens sieren.
Ik heb er mijn missie van gemaakt om ervoor te zorgen dat Getdown Services geboekt wordt voor Pukkelpop 2025. Ze zijn verdomd briljant. Als ze geboekt worden, neem ik graag een deel van de eer over
Vampire Weekend zou ook nog op zaterdag kunnen toch? Stond eerst 15-08 op de website van hen, maar dit is inmiddels aangepast. Dus wellicht 15 op LL en 16 PKP?
Vampire Weekend zou ook nog op zaterdag kunnen toch? Stond eerst 15-08 op de website van hen, maar dit is inmiddels aangepast. Dus wellicht 15 op LL en 16 PKP?