Pukkelpop 2024

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Er zijn tot nu toe slechts 3 Club namen bekend gemaakt en twee daarvan zijn voor zaterdag. Als ze een paar goede namen voor die etappe tevoorschijn halen, hebben we een geweldige editie.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Stages had ik nu niet naar gekeken, leek me gevoelsmatig eerder een optie voor later in de avond in de lift. Gek dat die in de Dance Hall staat
Bwa Ik denk dat Barry Can't Swim meer en meer gehyped wordt de laatste tijd. Dance Hall lijkt me correct, vraag is alleen: welk tijdslot?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Ik kan alleen maar zeggen dat het criminele clashes worden op zondag avond tijdens de 4 gitaarheadliners op de main en marquee. Sugababes nostalgie, yussef, motionless in white. Voor de rest komt het wel in orde denk ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
folamour lijkt ook een hoge spot te krijgen, staat boven j hus (en die gaat niet vroeg spelen)
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
317
245
Bwa Ik denk dat Barry Can't Swim meer en meer gehyped wordt de laatste tijd. Dance Hall lijkt me correct, vraag is alleen: welk tijdslot?
Zit wel iets meer hype achter en denk dat hij wel wat meer zou kunnen dan de AB box van nu, maar om dan te zeggen Dance Hall? Een spot van rond de 16-17u mss?
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Ik kan alleen maar zeggen dat het criminele clashes worden op zondag avond tijdens de 4 gitaarheadliners op de main en marquee. Sugababes nostalgie, yussef, motionless in white. Voor de rest komt het wel in orde denk ik.
Normaal gezien clashen Club en Backyard niet, dat zal dus wel al meevallen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Zit genoeg tofs bij hier. Ook echt nog eens een gevarieerd dropje. Nation Of Language helpt (voor mij) wel om die zaterdag nog wat aantrekkingskracht te geven.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Main - Fri 4, Sat 5, Sunday 3 = 12

Marquee - 4, 3, 3 = 10

Dance Hall - 2, 2, 2 = 6

Boiler - 2, 1, 1 = 4

Club 1, 0, 2 = 3

Backyard = 1, 1, 1 = 3

Lift = 1, 2, 1 = 4

Booth = 0, 1, 0

Totaal = 43 Namen

Er komen nog veel namen aan en er zijn nog veel grotere plekken beschikbaar. Dit is voor mij al kilometers beter dan vorig jaar, Vorig jaar had ik wekenlang niets voor mij in de nieuwe naamdroppings, ik heb tot nu toe van iedereen iets goeds gehad. Vertrouwen op een goede editie. Ik kan beter mijn vluchten boeken!
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkG en mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.570
4.498
Ondanks dat ik zonder twijfel een mooi weekend kan uitstippelen, wetende dat er nog wat moois bijkomt, is het voor 3,25 dagen en weinig echt grote namen wel veel geld.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
De huidige Lift namen zijn ook niet mis. Nu staan daar al een Nation Of Language, Yin Yin en Blondshell, toch wel namen die ik in een Club (of zelfs Marquee) had verwacht.
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Maar de kans dat ik deze 7 bands kan zien lijkt me nihil. Sugababes en yussef kunnen nog clashen of niet met de 4 main en marquee acts denk ik?
Ach zo ja, was wat snel...met de Sugababes kan je nog geluk hebben dat ze iets vroeger spelen maar voor Youssef zal je The Offspring of the Queens moeten laten schieten denk ik en Motionless in White vrees ik clash met Rise Against of the Smile. Bon, 4/7 of 5/7, gaat nog hé.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Overzichtje tot nu toe:

FRIDAY
Code:
MAIN STAGE • FRED AGAIN..
MAIN STAGE • STORMZY
MAIN STAGE • INHALER
MAIN STAGE • FONTAINES D.C.
MARQUEE    • JORJA SMITH
MARQUEE    • SOULWAX
MARQUEE    • DENZEL CURRY
MARQUEE    • SYLVIE KREUSCH
DANCE HALL • FOLAMOUR
DANCE HALL • J HUS
BOILER     • SIGMA (DJ SET)
BOILER     • HEDEX
CLUB       • ROMY
BACKYARD   • BAD NERVES
LIFT       • BLONDSHELL
SATURDAY
Code:
MAIN STAGE • CHARLOTTE DE WITTE
MAIN STAGE • SAM SMITH
MAIN STAGE • GOLDBAND
MAIN STAGE • FLOGGING MOLLY
MAIN STAGE • THE VACCINES
MARQUEE    • SKRILLEX
MARQUEE    • RAYE
MARQUEE    • AMENRA
DANCE HALL • BRUTALISMUS 3000
DANCE HALL • BARRY CAN'T SWIM
BOILER     • SOLOMUN
LIFT       • NATION OF LANGUAGE
BACKYARD   • ENTER SHIKARI
LIFT       • YĪN YĪN
BOOTH      • HUDSON MOHAWKE B2B NIKKI NAIR
SUNDAY
Code:
MAIN STAGE • QUEENS OF THE STONE AGE
MAIN STAGE • THE OFFSPRING
MAIN STAGE • MEROL
MARQUEE    • THE SMILE
MARQUEE    • RISE AGAINST
MARQUEE    • THE HAUNTED YOUTH
DANCE HALL • OVERMONO
DANCE HALL • SUGABABES
BOILER     • INDIRA PAGANOTTO
BOILER     • PATRICK MASON
CLUB       • CRYSTAL FIGHTERS
CLUB       • YUSSEF DAYES
BACKYARD   • MOTIONLESS IN WHITE
LIFT       • FAT DOG
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
307
236
Dit gaat heel onnozel klinken, maar ik zit hier al tien minuten te zoeken naar een simpel lijstje van deze namen op de website of socials van het festival. Ligt het aan mij of doen ze daar gewoon niet meer aan? Ik ga er al meer dan twintig jaar heen, en ik krijg ook geen mail met nieuwe namen ofzo. Eigenaardig toch.
 

The_mindsweep

Playlistbediener
10 nov 2023
10
11
Is het zeker dat Nation of Language de hoogste Lift spot zal nemen? Een clash met Enter Shikari zou ik wel pijnlijk vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken