Pukkelpop 2023

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158
Niet vergeten bonnen in voorverkoop te kopen! Dan heb je het valse gevoel dat je geld uitspaart. 🥲 Wel veel zin in pkp. Enkele aanraders: The Subs op donderdag, Ezra Collective en Brutus op vrijdag, 2manydjs op zaterdag.
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
546
536
Mijn voorgevoel is dat we morgen laatste namen krijgen en woensdag timetable maar houd rekening dat dat ook een verkeerd voorgevoel kan zijn. Eerste tent (lift) is helemaal klaar van de buitenkant.
IMG_3062.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en davadude

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Moone Boy Waiting GIF by HULU
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
45
33
Dour voorbij en toch geen dance hall afsluiter voor zaterdag, heel vreemd.

Zouden ze met een cancellation zitten?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Dour voorbij en toch geen dance hall afsluiter voor zaterdag, heel vreemd.

Zouden ze met een cancellation zitten?
"Oliver Malcolm die op zondag in de Lift geprogrammeerd stond, moet Pukkelpop skippen. Je vindt hem niet meer terug in de line-up."
Daar zullen ze niet over in zitten gok ik?

Maar inderdaad, je zou verwachten dat rond deze tijd wel de allerlaatste namen bekend gemaakt gaan worden. (Zie Lowlands)
Toch krijg ik nog het idee dat er een aantal gaten zitten, of dat ze simpelweg minder zullen boeken in vergelijking met vorig jaar.

We shall see, maar ondertussen puilt mijn must-see lijstje toch al uit.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Inderdaad 'line up almost complete, last names coming soon.'

Blij met Ploegendienst, geeft de vrijdag wat meer pit 🤟
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
217
130
Ik dacht dat Anti-flag en Sleep Token nog aangekondigd gingen worden. Maar ik geef het op. De zondag ga ik me sowieso amuseren!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Ik dacht dat Anti-flag en Sleep Token nog aangekondigd gingen worden. Maar ik geef het op. De zondag ga ik me sowieso amuseren!
Anti-flag werd genoemd door iemand op efestivals die ook beweerde dat de Backyard ging verdwijnen. Mogen we dus vergeten.

Sleep Token heb ik hier ooit geopperd omdat ze ook R&L doen, dus Pukkelpop was niet onmogelijk. Ik heb nooit beweerd dat ze zeker gingen komen :)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.135
5.521
Ik dacht dat Anti-flag en Sleep Token nog aangekondigd gingen worden. Maar ik geef het op. De zondag ga ik me sowieso amuseren!
Kan nog steeds, maar geen idee van waar Sleep Token blijft komen, enkel Anti-Flag was toch bevestigd door insiders
Edit: net te laat gepost
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken