Pukkelpop 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Of Pukkelpop heeft het gewoon best goed voor elkaar qua line up dit jaar, dat kun je ook toegeven natuurlijk. Met relevante popnamen als Billie Eilish, Angele, Jessie Ware en Anne Marie spreek je al een brede doelgroep aan. Pak daarbij sterke elektronische namen als Moderat, Bicep en Bonobo en de hiphop doet het ook alleraardigst met Steve Lacy en Loyle Carner. Dan ligt er dus al een vrij sterke basis kun je stellen. Tel daarbij nog de fijne harde namen als Stick To Your Guns, Beartooth, Turnstile en Brutus op en je hebt een zeer gevarieerde line up. En dan vergeet ik voor het gemak nog even namen als M83, Boygenius, Wunderhorse en King Gizzard.

Al met al vind ik het dan niet gek dat je uitverkoopt. Zeker niet als er nog publiekstrekkers tussen staan als Bazart, Years & Years en The Killers.
Niet dat mensen daar specifiek een kaartje voor gaan kopen aangezien ze door de jaren heen regelmatig te zien zijn geweest, maar namen als Limp Bizkit, Dropkick Murphys, Foals, NBT, FATM zijn in mijn ogen ook sterk geboekt. Wanneer ik PkP ga vergelijken met andere main festivals in de Benelux, is dit de meest veelzijdige imo.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Met dat geweldige nieuws wed ik dat de headliner van Dance Hall in de line-up van Dour staat. Peggy Gou of Kalkbrenner.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
We krijgen op vrijdag dus sowieso nog wel wat extra.
Staan momenteel te weinig namen om al open te doen om 11u.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken