Pukkelpop 2023

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Klopt dus inderdaad dat je de dag voorheen na de laatste main act de weide op mag, net confirmed door de organisatie. Nachtje extra dus, zie jullie op de afterparty!
Al bijna 20 jaar naar Pukkelpop en dit is de eerste keer dat ik dit hoor.

Maakt die zondag nog een beetje beter, dan zou je nog zaterdagnacht naar Chase & Status kunnen.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Mensen zullen me haten, maar voor de doelgroep (en verkoop dagtickets) zou ik het niet eens vreemd vinden als ze Pommelien Thijs zo'n vroege spot gunnen op de Main. Terrein zal vollopen.

Dat ze haar vrijdag maar op Main zetten, ze gaat dat fantastisch doen!
Pommelien is gewoon steengoed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.694
2.358
Ticket voor de vrijdag is nu ook officieel in de pocket. :)

Iemand ervaring met de nachttreinen (naar Leuven)? Want 34 euro voor één nacht camping is me wel echt iets te gortig.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Hopelijk 🤞 krijgen we mogen de laatste namen + timetable ⏰ of op zijn minst alleen nieuwe namen. Wat denken jullie?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Ah f*ck zie het nu ook. Dat wordt dan een andere oplossing zoeken haha.
Nachtbussen zijn er juist op vrijdag en zaterdag:

Wanneer rijden de nachtbussen?

in de nacht van vrijdag 18 augustus – vertrek om 02.30 uur
in de nacht van zaterdag 19 augustus – vertrek om 02.30 uur
in de nacht van zondag 20 augustus – vertrek om 00.30 uur (!)
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Mijn gok:ze zijn wat artificiële schaarste aan het creëren. Binnen enkele weken weer een dump van combi's om het gebrek aan dagverkoop wat goed te maken.

Als ik er naast zit: fijn voor PKP!
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Goed om uit te verkopen met naar mijn mening een zwakke line-up. Denk dat het een combinatie is van het Billie-effect, een goede headline-combinatie op zondag en mensen die zich 100% op hun gemak voelen als ze na covid naar grote evenementen gaan. Kijk nu hoe ze enkele namen aankondigen die ik echt graag enorme FOMO geef
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Of Pukkelpop heeft het gewoon best goed voor elkaar qua line up dit jaar, dat kun je ook toegeven natuurlijk. Met relevante popnamen als Billie Eilish, Angele, Jessie Ware en Anne Marie spreek je al een brede doelgroep aan. Pak daarbij sterke elektronische namen als Moderat, Bicep en Bonobo en de hiphop doet het ook alleraardigst met Steve Lacy en Loyle Carner. Dan ligt er dus al een vrij sterke basis kun je stellen. Tel daarbij nog de fijne harde namen als Stick To Your Guns, Beartooth, Turnstile en Brutus op en je hebt een zeer gevarieerde line up. En dan vergeet ik voor het gemak nog even namen als M83, Boygenius, Wunderhorse en King Gizzard.

Al met al vind ik het dan niet gek dat je uitverkoopt. Zeker niet als er nog publiekstrekkers tussen staan als Bazart, Years & Years en The Killers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken