Pukkelpop 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
"Een nieuw podium met drie dagen gaming, talks, esports, podcasts, AI-experimenten, Chat GPT en ‘e-muziek"

Ze gaan mooi met de tijd mee, definitie muziek festival gaat met esports wel heel breed worden.
Het zal me ook nog geen eens verbazen dat het constant druk zal zijn met mensen die even een potje Fifa gaan doen. ( als die game beschikbaar is )
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Een van mijn beste herinneringen aan Werchter '99 is de stand met PlayStation consoles die daar toen was. Heel veel Star Wars Pod Racer gespeeld tijdens de doodse momenten in de programmatie.
Zo'n dingen mogen van mij gerust terugkomen op festivals. :)
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
437
301
Ben benieuwd of de vall-ey terug komt, dat was een leuke plek om te ontsnappen aan de drukt en even tot rust te komen tussen het groen van de bomen.
IMG_2831.jpeg
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Een van mijn beste herinneringen aan Werchter '99 is de stand met PlayStation consoles die daar toen was. Heel veel Star Wars Pod Racer gespeeld tijdens de doodse momenten in de programmatie.
Zo'n dingen mogen van mij gerust terugkomen op festivals. :)
Heb er ook zeker niks op tegen, PkP mag van mijn part nog breder gaan qua literatuur/theater. De E-rena is wellicht een begin van een diverser Pkp, de focus zal toch altijd op de muziek blijven. (mag ik toch hopen)
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Heb er ook zeker niks op tegen, PkP mag van mijn part nog breder gaan qua literatuur/theater. De E-rena is wellicht een begin van een diverser Pkp, de focus zal toch altijd op de muziek blijven. (mag ik toch hopen)
Het is lang niet de eerste keer dat PKP heel andere zaken in het randprogramma heeft, er zijn eerder al lezingen en comedy geweest.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Het is lang niet de eerste keer dat PKP heel andere zaken in het randprogramma heeft, er zijn eerder al lezingen en comedy geweest.
Dat geloof ik direct. Doelde meer op een programma waarvoor standaard meerdere jaren een hele stage aan toegekend is. Zoals een Echo(Film), Juliet (theater,comedy) op LL
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Zouden we nu alvast één van die AI alpaca foto's kunnen kopen ?
Zou wel eens veel geld kunnen gaan waard zijn... :unsure:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Na enkele wat moeilijkere, line-up gewijs vind ik, jaren slaat Pukkelpop er dit jaar idd opnieuw in om een mooi, gevarieerd, breed en samenhangende affiche samen te stellen. Minpuntjes zijn sowieso het verdwijnen van de Castello en Backyard en het feit dat de headliners quasi drie nachten op een rij in het popvakje horen. Vorig jaar was op dat vlak beter gemixt met Tame, Slipknot en de Monkeys.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Na enkele wat moeilijkere, line-up gewijs vind ik, jaren slaat Pukkelpop er dit jaar idd opnieuw in om een mooi, gevarieerd, breed en samenhangende affiche samen te stellen. Minpuntjes zijn sowieso het verdwijnen van de Castello en Backyard en het feit dat de headliners quasi drie nachten op een rij in het popvakje horen. Vorig jaar was op dat vlak beter gemixt met Tame, Slipknot en de Monkeys.
Amen.

Alleen, verdwijnen backyard? Volgens mij is die er gewoon nog, staat in ieder geval nog wel vermeld op de website.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Amen.

Alleen, verdwijnen backyard? Volgens mij is die er gewoon nog, staat in ieder geval nog wel vermeld op de website.
Ah toch? Ik dacht dat die óók ging verdwijnen. Na toch wel vrij succesvol te zijn geweest afgelopen jaar, zou ik het spijtig vinden moesten ze die alweer hebben afgevoerd.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
437
301
Oké ze zijn officieel begonnen met de opbouw. Ze zijn begonnen met de eerste tent op te bouwen (vermoed de lift tent)
En met de kantoor units, zal straks proberen foto’s te maken.
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
9
9
Ah toch? Ik dacht dat die óók ging verdwijnen. Na toch wel vrij succesvol te zijn geweest afgelopen jaar, zou ik het spijtig vinden moesten ze die alweer hebben afgevoerd.
Hij gaat niet verdwijnen, al zal hij wel anders worden als vorig jaar. 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken