G Gloaming Gouden Tip 15 aug 2022 476 373 Gisteren om 13:35 #1.421 elo zei: Nou, vertel op Klik om te vergroten... Ik had je dit jaar Mamas Pride al vroegtijdig aangegeven. Wanneer ik iets definitiefs weet vertel ik dat wel Waarderingen: elo
elo zei: Nou, vertel op Klik om te vergroten... Ik had je dit jaar Mamas Pride al vroegtijdig aangegeven. Wanneer ik iets definitiefs weet vertel ik dat wel
EFDEE Dagopener 26 sep 2025 670 622 Gisteren om 13:50 #1.422 elo zei: Nou, vertel op Klik om te vergroten... Als de bron Google AI is kan het wel kloppen, want die komen met bedragen tussen de 1 á 2 miljoen euro uit voor.
elo zei: Nou, vertel op Klik om te vergroten... Als de bron Google AI is kan het wel kloppen, want die komen met bedragen tussen de 1 á 2 miljoen euro uit voor.
elo Headliner 3 dec 2013 9.440 10.519 Gisteren om 14:08 #1.423 Gloaming zei: Ik had je dit jaar Mamas Pride al vroegtijdig aangegeven. Wanneer ik iets definitiefs weet vertel ik dat wel Klik om te vergroten... Helaas/gelukkig is het bij Pinkpop wel waterdicht de laatste jaren. Waarderingen: Timmetje
Gloaming zei: Ik had je dit jaar Mamas Pride al vroegtijdig aangegeven. Wanneer ik iets definitiefs weet vertel ik dat wel Klik om te vergroten... Helaas/gelukkig is het bij Pinkpop wel waterdicht de laatste jaren.
PJ Droomheadliner 4 nov 2014 10.552 3.827 Gisteren om 16:55 #1.424 elo zei: Helaas/gelukkig is het bij Pinkpop wel waterdicht de laatste jaren. Klik om te vergroten... Bospop kan dat niet zeggen....
elo zei: Helaas/gelukkig is het bij Pinkpop wel waterdicht de laatste jaren. Klik om te vergroten... Bospop kan dat niet zeggen....
M Madigan Campingartiest 8 jun 2025 92 56 Gisteren om 18:24 #1.425 Zou Rihanna een optie kunnen zijn?
EFDEE Dagopener 26 sep 2025 670 622 Gisteren om 18:34 #1.426 Madigan zei: Zou Rihanna een optie kunnen zijn? Klik om te vergroten... Ik denk van niet, heeft ook geen tour plannen. Past budgettair ook niet denk ik.
Madigan zei: Zou Rihanna een optie kunnen zijn? Klik om te vergroten... Ik denk van niet, heeft ook geen tour plannen. Past budgettair ook niet denk ik.