Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit topic gaat wel echt alle kanten op. Vermakelijk is het zeker. Over allerlei grote namen met dikke hits als Teddy Swims en Benson Boone wordt een beetje lacherig gedaan, maar dan is Roxy Dekker opeens een goede naam. Waarom dat een betere naam is dan Claude die er nu al staat wordt me ook niet duidelijk, sympathieke gozer die hit na hit scoort en met wat betere teksten komt dan die tienerdiscomuziek van Roxy.
Dit topic gaat wel echt alle kanten op. Vermakelijk is het zeker. Over allerlei grote namen met dikke hits als Teddy Swims en Benson Boone wordt een beetje lacherig gedaan, maar dan is Roxy Dekker opeens een goede naam. Waarom dat een betere naam is dan Claude die er nu al staat wordt me ook niet duidelijk, sympathieke gozer die hit na hit scoort en met wat betere teksten komt dan die tienerdiscomuziek van Roxy.
Heeft natuurlijk allemaal met smaak te maken. De muziek van Claude is imo echt afgrijselijk, Dekker zou dan wel weer grappig zijn. Liever geen van beide.
Heeft natuurlijk allemaal met smaak te maken. De muziek van Claude is imo echt afgrijselijk, Dekker zou dan wel weer grappig zijn. Liever geen van beide.
ik heb niet het idee dat dit de vijver is waar Pinkpop in gaat vissen, misschien The Indien voor Stage 4 of openen tent, maar denk dat Pinkpop meer in de Paaspop hoek zit
Voordat Roxy hier 4 pagina's in beslag neemt. Ik ben me er volledig van bewust dat het muzikaal weinig, eigenlijk niks, te betekenen heeft.
Maar dan vind ik het nog wel een guilty pleasure waarvan ik me kan voorstellen dat het nog gezellig zou worden. Dat is al iets meer dan bij veel andere dertien in een dozijn muzikanten.
ik heb niet het idee dat dit de vijver is waar Pinkpop in gaat vissen, misschien The Indien voor Stage 4 of openen tent, maar denk dat Pinkpop meer in de Paaspop hoek zit
dat Claude op Pinkpop staat is terecht en imo dik verwacht... goede boeking en ga ik ook zeker vooraan staan
Als we al niet meer naar zo'n namen kijken bij het (zogenaamd) grootste festival van Nederland kunnen we er net zo goed een Vrienden van Amstel XXL van maken. Je doet al niks aan talentontwikkeling (en al helemaal niks met lokaal talent). Fijn signaal voor talentvolle acts: Pinkpop kijkt toch niet naar je. Niet raar dat Lowlands voor veel artiesten een specialere lading heeft.
dat ligt ook aan het verschil van interpretatie tussen (zeg maar) jou en mij wat wij talentvolle acts vinden, want daar zit waarschijnlijk een grote afstand tussen!
dat ligt ook aan het verschil van interpretatie tussen (zeg maar) jou en mij wat wij talentvolle acts vinden, want daar zit waarschijnlijk een grote afstand tussen!
Ik ben afgelopen week naar Haevn geweest, ik vond het schitterend. En imo denk ik niet in de categorie CAS of VvAL. En ik weet ook niet of het bij PP past. Ik hoop dat ze er staan en dat ze tot hun recht komen. Wellicht dat ze in de tent een passende sfeer neer kunnen zetten. Het scheelt dat ze Limburgs zijn voor het PP publiek. Typhoon is perfect voor PP denk ik. Die kan echt wel een feestje neerzetten met z'n Zandloper.
Typhoon is ook nog maar heel weinig relevant maar kan wel ja. MEAU zal een plek krijgen, snap ik. Haevn zou ook kunnen. De rest, ja wat moet ik zeggen. Nick Schilder? Bizzey? Die nodigt de lokale braderie nog maar amper uit.
Dat blijkt ja. Maar kom op, als je me gaat beweren dat je Bizzey, Flemming of Roxaenne Hazes "talentvoller" vindt dan een band als Marathon of JOHAN (ik noem maar ff wat), moet je echt een paar nieuwe oren aan de kerstman vragen.
klopt, die ik noemde zijn grotendeels acts voor de Zuid of Noord, de jonge talenten zijn andere namen die meestal stage 4 of in de tent staan, hooguit Noord openen.
zeg maar, die jullie als meuk bestempelen en af en toe een nummer mogen zingen bij Baeu op RTL bijvoorbeeld...
Pommelien Thijs natuurlijk! Nee zonder gekheid: laat daar elke dag een lokale act openen. Dat kan geen kwaad en er loopt in (Vlaams) Limburg genoeg rond.