Pinkpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Mad Cool lopen toch altijd te hinten voor dat ze namen droppen en zijn nu nog aardig stil.
Als er 2 namen komen van die 4 zal het dua of billie worden en pearl jam denk ik want ze gaan niet 2 van zulke pop acts doen en dan als je die 2 hebt kan je ook een iets kleinere headliner erbij zetten en zit pinkpop weer goed
Wie weet heeft Mad Cool ook zijn lesje is geleerd. Met zulke gereputeerde acts kan je geen geintjes uithalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Weet nu dus al dat ik morgen om de 10 minuten Facebook check on te zien of Pinkpop er al wat op gezet heeft.... 😭
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
De vraag is wat nu spannender wordt. De laatste peilingen voor de verkiezingen morgen. Met een vierstrijd.

Of de eerste headliner van Pinkpop na maanden speculeren.

Spannende tijden😂
 
  • Geweldig
  • Haha
Waarderingen: Minie en Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Kan mij nog steeds weinig bij voorstellen dat de Foo Fighters even op en neer vliegen tijdens de UK tour tenzij ze er een extra bonus voor krijgen 😛
De andere twee kan nog steeds
Sowieso kunnen Foo Fighters EN Ed Sheeran al niet....
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Nou lijkt me raar dat ze tegelijk iets gaan aankondigen als de naam van Pinkpop zo'n primeur is als hier gezegd wordt.. Toch? Dus Pinkpop dan om 9? Of heeft het niets met elkaar te maken?
 

pinkpopper532

Playlistbediener
5 dec 2022
19
16
Nou lijkt me raar dat ze tegelijk iets gaan aankondigen als de naam van Pinkpop zo'n primeur is als hier gezegd wordt.. Toch? Dus Pinkpop dan om 9? Of heeft het niets met elkaar te maken?
Zie bericht hier onder
ik was zelf ook al verbaasd toen ik het hoorde.
misschien hebben ze toch een grote vis te pakken die niemand verwacht

edit: het wil trouwens niet zeggen dat alleen PP dan met de artiest/band komt, het kan zomaar dat er meer festivals mee komen op hetzelfde moment.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Hebben we eigenlijk een 'officiële' bron dat Pinkpop morgen met iets komt of is het wat olie op het hypevuur gooien door mensen?

Ben met voorgaande concerten en evenementen ook vaak hyped om niks geworden. Eindigt meestal in teleurstelling als je iets verwacht en er niet komt 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken