Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Weer net iets gelekt wat waarschijnlijk weer mooi in elkaar geknutseld is. Hoe dan ook komen zij morgen officieel ook met nieuws als ik me niet vergis.
895202256_PS24LINEUP.thumb.jpg.e04d95a781d020124c795504eb0bdc7f.jpg
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
De eerste doen geen festivals. Als ze nu wel doen is dat erg exclusief.
Billie Eilish, geen idee. Wil het niet weten ook 🤣.
Muse geen info over bekend...
Pearl jam. Gaan zeker touren en aankondiging volgt gewoon binnen nu en 2 weken. Dat durf ik rustig te beweren met alle info en tourgeschiedenis van hun in de laatste 15 jaar.
Wie je nog mist
Metallica en Imagine Dragons maar of die laatste nu zo'n grote vis zijn??
Stel dat ze PJ en Metalicca hebben geboekt logisch dat ze dan geen stress hebben in Geleen/Delft of Amsterdam. Totaal niet vernieuwend en dat al weer na 2022 dat zou zeer teleurstellend zijn imo.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Dus, als ik het zo allemaal globaal lees verwachten we morgen 'iets' van Pinkpop?

Spannend! Sta te popelen om te zien wat we voorgeschoteld krijgen! Duim toch wel enorm voor Metallica!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.264
2.204
Tja, weer zo'n neoaffiche. Maar dit citaat van degene die daar de nodige leaks heeft over Primavera is voor Pinkpop wel heel interessant:

"She is doing Mad Cool this year alongside FF, Pearl Jam and Billie Eilish." (met 'She' wordt trouwens Dua Lipa bedoeld).

Billie Eilish wordt dus steeds nadrukkelijker genoemd als headliner voor de grote festivals volgend jaar.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Tja, weer zo'n neoaffiche. Maar dit citaat van degene die daar de nodige leaks heeft over Primavera is voor Pinkpop wel heel interessant:

"She is doing Mad Cool this year alongside FF, Pearl Jam and Billie Eilish." (met 'She' wordt trouwens Dua Lipa bedoeld).

Billie Eilish wordt dus steeds nadrukkelijker genoemd als headliner voor de grote festivals volgend jaar.
Zo dat zou wel straf zijn als madcool daadwerkelijk die 4 heeft
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Billie Eilish wordt dus steeds nadrukkelijker genoemd als headliner voor de grote festivals volgend jaar.
jammer, lang kunnen ontlopen, maar zal toch een keer Pinkpop organisatie lukken...

maar Pearl Jam dus ook genoemd voor grote festivals, dat is dan een beetje goed nieuws
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
maar Pearl Jam dus ook genoemd voor grote festivals, dat is dan een beetje goed nieuws
Dat is ook niet verrassend he gezien hun tour verleden door Europa. Het zou ze sieren als ze eens gewoon gaan voor indoor en die festivals achterwege laten zeg ik als fan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
jammer, lang kunnen ontlopen, maar zal toch een keer Pinkpop organisatie lukken...

maar Pearl Jam dus ook genoemd voor grote festivals, dat is dan een beetje goed nieuws
Is op basis van de rumors ed Werchter vooralsnog (kan nog van alles gebeuren) dit jaar niet meer jouw ding? Foo Fighters en Maneskin al bevestigd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
According to a credible leaker from Primavera Sound thread, 2024 Mad Cool headliners are Foo Fighters, Pearl Jam, Dua Lipa and Billie Eilish.
----
Primavera komt morgen met nieuws in ieder geval. Mad Cool weet ik niet. Als de info klopt zitten hier ook zeker 2 headliners tussen voor PP... Roept u maar......
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
According to a credible leaker from Primavera Sound thread, 2024 Mad Cool headliners are Foo Fighters, Pearl Jam, Dua Lipa and Billie Eilish.
----
Primavera komt morgen met nieuws in ieder geval. Mad Cool weet ik niet. Als de info klopt zitten hier ook zeker 2 headliners tussen voor PP... Roept u maar......
Mad Cool lopen toch altijd te hinten voor dat ze namen droppen en zijn nu nog aardig stil.
Als er 2 namen komen van die 4 zal het dua of billie worden en pearl jam denk ik want ze gaan niet 2 van zulke pop acts doen en dan als je die 2 hebt kan je ook een iets kleinere headliner erbij zetten en zit pinkpop weer goed
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken