Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Billie zou een heel dikke naam zijn, of is die in NL niet zo groot als in België? Ze verkocht dan wel niet (vlot) haar dag uit op Pukkelpop dit jaar, maar is wel een artiesten die hot and happening is. Zou straf zijn en zou ik zeker aanmoedigen!
Billie zou een heel dikke naam zijn, of is die in NL niet zo groot als in België? Ze verkocht dan wel niet (vlot) haar dag uit op Pukkelpop dit jaar, maar is wel een artiesten die hot and happening is. Zou straf zijn en zou ik zeker aanmoedigen!
Ik snap dit oprecht niet zo. Wat vind je dan zó erg aan Maneskin? Een over de top podium presence met poppy 538 hits, alsof dat niet e-xact is wat je bij Dua Lipa en in mindere mate bij Billie krijgt?... En dan zingt die laatste nog nauwelijks live ook.
Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.
Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.
Als elke naam die je al eens hebt kunnen zien op andere Nederlands festivals afvalt, dan vraag ik me af welke headliner je dan 'op tijd' zou vinden? Vorige keer kwam Dua Lipa namelijk niet met een headlineshow.