Pinkpop 2024

Billie zou een heel dikke naam zijn, of is die in NL niet zo groot als in België? Ze verkocht dan wel niet (vlot) haar dag uit op Pukkelpop dit jaar, maar is wel een artiesten die hot and happening is. Zou straf zijn en zou ik zeker aanmoedigen!

Billie zou een heel dikke naam zijn, of is die in NL niet zo groot als in België? Ze verkocht dan wel niet (vlot) haar dag uit op Pukkelpop dit jaar, maar is wel een artiesten die hot and happening is. Zou straf zijn en zou ik zeker aanmoedigen!
zou ook de eerste keer zijn dat ik 1 naam op pagina 1 van het topic goed gok 😂

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en PJ
Weinig tot niets aangekondigd 🤔
- Queen + Adam
- Billie Eilish
- Muse
- Pearl Jam

Geen idee wie ik nog mis

Billie Eilish is tof.... maar wel wat laat in haar tour. Of komt die met een nieuwe plaat in de tussentijd?
Had dan liever Dua Lipa als headliner.

Ik weet niet waarom maar ik droomde vannacht dat Eminem werd aangekondigd als Pinkpop headliner.

Heb niet perse veel met z’n muziek maar wel grappig dat ik dan vandaag dit zie langskomen in het forum.

“een artiest/band” . “Pinkpop heeft primeur” .

Gaat iets zijn wat we niet zien aankomen zoals P!nk vorig jaar. En dat kan vies tegenvallen of heel erg meevallen.

• Leuk
Waarderingen: Domie
Ik weet niet waarom maar ik droomde vannacht dat Eminem werd aangekondigd als Pinkpop headliner.

Heb niet perse veel met z’n muziek maar wel grappig dat ik dan vandaag dit zie langskomen in het forum.

“een artiest/band” . “Pinkpop heeft primeur” .

Gaat iets zijn wat we niet zien aankomen zoals P!nk vorig jaar. En dat kan vies tegenvallen of heel erg meevallen.
Nou Eminem zou ik ook zeker niet erg vinden!!

Ik kom niet op de website van Sam Smith. "There has been a critical error on this website.''

Hoeft van mij niet te komen, maar was even benieuwd of er updates waren.

Edit: Na paar keer refreshen werkt het wel.

Billie Eilish en Dua Lipa, dan kan ik zelfs wel leven met Maneskin.
Ik snap dit oprecht niet zo. Wat vind je dan zó erg aan Maneskin? Een over de top podium presence met poppy 538 hits, alsof dat niet e-xact is wat je bij Dua Lipa en in mindere mate bij Billie krijgt?... En dan zingt die laatste nog nauwelijks live ook.

Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.
Als elke naam die je al eens hebt kunnen zien op andere Nederlands festivals afvalt, dan vraag ik me af welke headliner je dan 'op tijd' zou vinden? Vorige keer kwam Dua Lipa namelijk niet met een headlineshow.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread