Pinkpop 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
Nee maar als 2 festivals van dit soort kaliber op dezelfde dag met nieuws komen lijkt me de kans wel groot...
Zeker als ze allebei nog niets van zich laten horen hebben.....?
De Primavera lineup heeft in de praktijk weinig tot niets te maken met de Pinkpop line up. Dus nee, die kans dat die een headliner delen is bijzonder klein.
Er zijn nog wel twee andere Nederlandse festivals die niets van zich hebben laten horen waarvoor dat heel anders ligt! Maar die lijken morgen niet met nieuws te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.750
1.913
Nou lijkt me raar dat ze tegelijk iets gaan aankondigen als de naam van Pinkpop zo'n primeur is als hier gezegd wordt.. Toch? Dus Pinkpop dan om 9? Of heeft het niets met elkaar te maken?
Ik heb wel wat gemist in die 15 pagina's van vandaag maar hoe komen we aan het primeur stukje. Dus PP heeft hetzelfde als bv RW had met Dua lipa??
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
Ik heb wel wat gemist in die 15 pagina's van vandaag maar hoe komen we aan het primeur stukje. Dus PP heeft hetzelfde als bv RW had met Dua lipa??
Eehhhmmm...
Volgens mij komt het erop neer dat Jimmy de mededeling heeft gedaan dat een Pinkpopnaam aanstaande is, is een 'hint' van een andere 'insider' (dat het een primeur zou zijn) direct gekraakt (Billie Eilish), en is daarna uit de samenloop van de aankondigingen dat Paaspop en Primavera Sound morgen allebei met namen komen geconcludeerd dat Pinkpop dan ook wel met namen komt. Of zoiets....
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.174
De Primavera lineup heeft in de praktijk weinig tot niets te maken met de Pinkpop line up. Dus nee, die kans dat die een headliner delen is bijzonder klein.
Er zijn nog wel twee andere Nederlandse festivals die niets van zich hebben laten horen waarvoor dat heel anders ligt! Maar die lijken morgen niet met nieuws te komen.
ja, dat is idd wat door mijn hoofd spookt...

en imo, persoonlijk gezien met de geruchten voor Primavera hoop ik dat je gelijk hebt (sorry) 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.565
6.243
Morgen kan ook prima. Even afwachten wanneer Pearl Jam deze week met nieuws komt haha.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.284
2.215
ja, dat is idd wat door mijn hoofd spookt...

en imo, persoonlijk gezien met de geruchten voor Primavera hoop ik dat je gelijk hebt (sorry) 🙈
Daar hoef je ook geen sorry voor te zeggen!
Ik hoop dat veel van deze namen Pinkpop langs zich heen laten gaan en op bijvoorbeeld BKS staan!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Dan is het woensdag wel. @jimmywe houd ons niet voor de gek.
Ik geloof jimmy ook zeker en hij likete ook een bericht die beredeneerde dat het morgen kan zijn dus zie het ook wel als meest voor de hand liggend maar ging me meer om dat er nu zo hype word gecreëerd terwijl er niet bijster veel bewijs is alleen die kleine hint naar de aankomende tijd
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
392
198
Laten we het er dan op houden, dat er in de loop van de week wel iets van pp naar buiten zat komen. Of dat nu morgen, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag zal zijn. Het is immers al half november dus tegen het einde van de maand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.634
2.129
Lana del Rey op Pinkpop? Ben aan het denken dat Pinkpop wellicht het enige festival is dat groot genoeg voor haar is, heeft genoeg 'mainstream' hits om het Pinkpop publiek te bedienen en genoeg diepgang voor de fijnproever. Wellicht niet helemaal op haar plek bij praatpubliek, zou haar zelf liever in een zaal zien, maar het zou wel kunnen lijkt me?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
486
196
Misschien the killers? Die komen 8 december met een nieuw album en volgens mij 2013 voor het laatst op pinkpop (als headliner)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.174
Lana del Rey op Pinkpop? Ben aan het denken dat Pinkpop wellicht het enige festival is dat groot genoeg voor haar is, heeft genoeg 'mainstream' hits om het Pinkpop publiek te bedienen en genoeg diepgang voor de fijnproever. Wellicht niet helemaal op haar plek bij praatpubliek, zou haar zelf liever in een zaal zien, maar het zou wel kunnen lijkt me?
maar komen de fans ook naar een festival als Pinkpop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.097
8.750
Lana del Rey op Pinkpop? Ben aan het denken dat Pinkpop wellicht het enige festival is dat groot genoeg voor haar is, heeft genoeg 'mainstream' hits om het Pinkpop publiek te bedienen en genoeg diepgang voor de fijnproever. Wellicht niet helemaal op haar plek bij praatpubliek, zou haar zelf liever in een zaal zien, maar het zou wel kunnen lijkt me?
Nuja, ze verkoopt zo haar dag uit. In dat opzicht zal het Pinkpop geen moer schelen of het 'past' denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken