Pinkpop 2024

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Verkoop Werchter start pas 1 december. Voor die tijd zullen er dus nog heel wat namen volgen. Aangezien PP vaak namen deelt, zal dat dus in ieder geval voor 1 december zijn.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
Misschien een domme vraag, maar hoe kan het dat rock werchter 4 dagen is en pinkpop 3 dagen, terwijl het wel ongeveer dezelfde prijs is en de lineup een veel namen deelt
 

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Line-up van Werchter is, op de bruce jaren na, altijd stuk beter dan Pinkpop. Dus vergelijken is niet helemaal ok. Maar deze FF mis ik wel echt....
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Misschien een domme vraag, maar hoe kan het dat rock werchter 4 dagen is en pinkpop 3 dagen, terwijl het wel ongeveer dezelfde prijs is en de lineup een veel namen deelt
- Vergunning voor festivalterrein en campings
- Financiële mogelijkheden door capaciteit, sponsors en subsidies
- Minder concurrerende festivals in hetzelfde genre, formaat of periode
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Rockwerchter gesubsidieerd? Dan liever mindere, kleinere headliners.
Nagenoeg alles in de kunst en cultuur sector krijgt op een of andere manier staatssteun. Daar is niks nieuws aan. De vraag is in welke vorm en hoeveel. Dat weet niemand...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Je kunt altijd kaarten voor Werchter kopen als die met een leukere lineup komen. ;)
Blow Your Mind Wow GIF by Product Hunt
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.200
7.450
Fall Out Boy als headliner?? Qotsa en Avenged snap ik nog wel....rest is inderdaad niet echt wat
Je moet dan natuurlijk wel kijken hoe groot die zijn in dat land, hebben geloof ik 40k tickets verkocht daar in hun laatste tour dus dat zijn bijna 3 ziggo domes
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Qua Nederlands namen die ik op Pinkpop verwacht:

Douwe Bob - north stage
Son Mieux - north stage
Chef’s Special - north stage
Kane - south stage
Acda & Munnink - south stage
Zoë Tauran - tent
Froukje - north stage
Suzan & Freek - south stage
Snelle - tent
Joost - south stage
Van deze namen denk/ hoop ik Son Mieux, Froukje en Chef's Special. Die laatste heeft gisteren een clubtour april/mei 2024 aangekondigd, dus festivals zou aan kunnen sluiten. Daarnaast hoop ik ook op Elephant en The Vices. En Pommelien Thijs maakt ook veel kans, denk ik.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Hoop echt dat Maneskin geen headliner is, dat is naar mijn idee echt veel te snel en heb helemaal niks met ze.

Benieuwd of Pinkpop morgen ook met wat nieuws komt, al mag ‘t ook nog wel even duren, zeker wat kaartverkoop betreft.

Afgelopen tijd te veel concert kaartjes gekocht 😉 Gelukkig ook wat goedkope maar ook aantal die hoger zijn 🫢
Dat probleem heb ik ook, Springsteen en de dierenarts hebben een groot gat in de begroting geslagen. Gelukkig begint de verkoop van RW wij overwegen een dagkaart voor de Foo's) op 1 december en is het salaris weer binnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken