Pinkpop 2024

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Niet door mij in ieder geval. 😉 Een Mac ‘t moet niet gekker worden. Als er iets waar ik nooit kom is ‘t die wel. Op Pinkpop eet ik sowieso zelden junkfood. Er is zoveel ander lekkers te eten. Zoals rijst of noedels, de grazy mix is altijd super lekker.

Neem ook wel eens voor de lekkere trek de mini loempia’s of een wafel.
Door mij ook niet, verschrikkelijk de Mac. Als de bonnen toch al aan de prijs zijn dan betaal ik liever een paar bonnetjes meer voor iets dat wel lekker is. De steenoven pizza's zijn wel lekker, maar daar was het ook opeens heel erg druk, de pokebowl is ook nog wel prima, maar er zijn indd meer trucks met lekker eten en kleinere ondernemers zijn die ik het dan ook meer gun. En ik ben zelf sws al niet zo van de frietjes dus ja dan zoek je vanzelf wel iets anders.
Al moet ik ivm de maagverkleining uiteraard nog altijd wel aanvoelen of het niet te zwaar of te veel is, z'n pokebowl was voor mij vorig jaar dan ook precies genoeg.
 
Laatst bewerkt:

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
590
598
Gatver🤢😂
Nog even nagedacht, maar zo vreemd en vies is het toch ook weer niet voor Pinkpop? De ballenbak was er een paar jaar terug al bij 3FM, de schommels zijn een extra chillplek en een ijsjesbar is ook niet zo'n verkeerd idee met het gemiddelde Pinkpop weer laatste jaren.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Door gebrek aan tijd nu pas dat artikel van gisteren gelezen, maar wat een treurige bende bij Pinkpop zeg. Het feit dat je Radiohead bestempelt als te moeilijk in combinatie met de line-up van dit jaar, laat meteen zien welke richting PP op gaat, een skyradio meets Q-music weekend festival.

En dan ook nog zeggen dat je meer programma gedreven bent dan Lowlands, terwijl Lowlands wat mij betreft al jaren een veel mooier en gevarieerder programma heeft waar ook meer lijn in te bekennen valt dan PP. Dat PP meer afhankelijk is van het programma is dan wel weer een feit, maar dan zou je toch zeggen dat je daar dan ook het meest op moet uitpakken.

Erg jammer allemaal, ik hoop dat ze qua management het toch iets beter op de rit gaan krijgen volgend jaar in Landgraaf en mooiere line-ups gaan neerzetten met relevantere namen.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Nog even nagedacht, maar zo vreemd en vies is het toch ook weer niet voor Pinkpop? De ballenbak was er een paar jaar terug al bij 3FM, de schommels zijn een extra chillplek en een ijsjesbar is ook niet zo'n verkeerd idee met het gemiddelde Pinkpop weer laatste jaren.
Sorry ik had alleen gelezen dat er een Mac zou komen, nog niet dat dit alleen ijs en milkshake's zouden zijn.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Beste Jarn, Treble / songfestivalact 2006 gaat weer optreden.Leuke opener , dan hebben we al de eerste songfestivalact binnen voor 2025, nog maar 6 of 7 te gaan....maar wel snel boeken.......voor je het weet zijn ze misschien weer gestopt....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.472
4.801
Zo’n gekke uitspraak over Lowlands is het toch niet? Bij Lowlands is het randprogramma ook veel belangrijker. Een grote groep daar koopt ongezien een ticket voor het feestje en om erbij te zijn. En dat te laten zien op insta of TikTok. Headliners zijn daar sowieso van minder belang.

En stel je even voor dat Pinkpop Goldband als headliner zou presenteren: dit draadje zou gaan roken van al het commentaar.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Soms krijg je van die herinneringen op FB dat je denkt is dat echt al zo lang geleden, 5 jaar geleden zaten wij in Lissabon en was dus morgen 5jr geleden het concert van Ed Sheeran waar wij toen zijn geweest. Nu 5 jaar later zien we Edje weer alleen dan nu op Pinkpop.

Zojuist had ik iets gelezen dat het al 8jr geleden is dat Rammstein op pp stond toen dacht ik al is dat alweer 8jr geleden. Blijkbaar wel dus🙈😂
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Zo’n gekke uitspraak over Lowlands is het toch niet? Bij Lowlands is het randprogramma ook veel belangrijker. Een grote groep daar koopt ongezien een ticket voor het feestje en om erbij te zijn. En dat te laten zien op insta of TikTok. Headliners zijn daar sowieso van minder belang.

En stel je even voor dat Pinkpop Goldband als headliner zou presenteren: dit draadje zou gaan roken van al het commentaar.
De reden dat Lowlands elk jaar uitverkoopt is toch ook gewoon omdat je weet dat je een goed gevarieerd programma krijgt voorgeschoteld? ( voor mij en mijn vrienden een reden om kaarten te kopen). Bij PP is het afwachten en is het vooral dit jaar gewoon drama.

Het feit dat Lowlands een veel breder, interessanter en relevanter programma kan neerzetten, waar veel mensen blij van worden, betekent dus dat de boekers en programma makers van LL het beter op orde hebben dan Pinkpop. Terwijl volgens het interview Pinkpop juist het festival is wat programma gedreven is:unsure: Headliner/grote namen gedreven is dan wel weer waar, ik heb bij LL nooit het idee dat je op een dag toewerkt naar een headliner, zoals dat ik dat bij PP wel heb.

Voor mij is het vooral frustrerend dat de echte spannende/alternatieve namen volledig ontbreken op de line-up van PP zoals een the smile, big thief, IDLES etc. Maar die namen zijn waarschijnlijk niet vrolijk genoeg.. Ik hoop vooral dat ze bij PP volgend jaar wel weer dat soort namen boeken, zodat ik weer naar Landgraaf afreis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Joris

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Door gebrek aan tijd nu pas dat artikel van gisteren gelezen, maar wat een treurige bende bij Pinkpop zeg. Het feit dat je Radiohead bestempelt als te moeilijk in combinatie met de line-up van dit jaar, laat meteen zien welke richting PP op gaat, een skyradio meets Q-music weekend festival.
durf het bijna niet zeggen, maar sorry, ik kan me wel vinden in die Radiohead uitspraak van Trommelen
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Volbeat volgend jaar gewoon als headliner met nieuw album (althans daar werken ze nu aan, nog een reden waarom ze niet touren) op de vrijdag, op zaterdag Billie Eilish of the Weeknd en zondag afsluiten met Muse (als het waar is dat ze die dit jaar niet hebben kunnen strikken).

Zo heb je een knallende opening en afsluiter van het weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: appelschil

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
durf het bijna niet zeggen, maar sorry, ik kan me wel vinden in die Radiohead uitspraak van Trommelen
In de zin dat je het zelf niet perse hoeft te zien, of dat je begrijpt dat Pinkpop dat soort bands niet meer zal gaan boeken?

Want het kan toch niet dat elk groot festival in Europa Radiohead maar wat graag als headliner wilt hebben, maar PP nu zegt dat het niet bij ze past?
Dat betekent dus dat ze echt een andere route gaan bewandelen (waar ze al deels mee bezig zijn) en dus veel meer top40 muziek gedreven gaan worden.
Zou ik zonde vinden..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Volbeat volgend jaar gewoon als headliner met nieuw album (althans daar werken ze nu aan, nog een reden waarom ze niet touren) op de vrijdag, op zaterdag Billie Eilish of the Weeknd en zondag afsluiten met Muse (als het waar is dat ze die dit jaar niet hebben kunnen strikken).
ze hebben nu zo duidelijk voor voor het 2e jaar op rij Foo Fighters genoemd en zo overduidelijk Muse ook...
die zullen dan totaal niet op de radar zijn voor volgend jaar, Pinkpop lineup kennende

Volbeat? gaan wel werken aan nieuw album (met nieuwe lead gitarist) na de Asinhell tour in 2024, maar of 2025 al op de planken te zien zijn, ik betwijfel het.

Als ik een pleidooi mag houden, zou ik kijken bij de acts die de Ziggo Dome gevuld hebben in 2023/2024 en dan in 2025 een verlengde of nieuwe tour met wellicht festivals kunnen doen?
Dat zal met het tegenwoordige gage/ticket beleid meer mijn kijk op komende jaar Pinkpop-headliners gaan worden. Lat laag leggen...
Om dat pleidooi af te sluiten, het is tijd voor Iron Maiden als headliner op Pinkpop!
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
In de zin dat je het zelf niet perse hoeft te zien, of dat je begrijpt dat Pinkpop dat soort bands niet meer zal gaan boeken?

Want het kan toch niet dat elk groot festival in Europa Radiohead maar wat graag als headliner wilt hebben, maar PP nu zegt dat het niet bij ze past?
Dat betekent dus dat ze echt een andere route gaan bewandelen (waar ze al deels mee bezig zijn) en dus veel meer top40 muziek gedreven gaan worden.
Zou ik zonde vinden..
En dus eigenlijk dan ook geen Muse, FF en zo als ze Radiohead al afstrepen toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken