Pinkpop 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Misschien interessant voor hier ook. Er zou vandaag weer wat gedropt worden voor Graspop, geeft misschien wat duidelijkheid rondom wel of geen GNR, afhankelijk van welke headliner er voor Graspop zou komen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Misschien interessant voor hier ook. Er zou vandaag weer wat gedropt worden voor Graspop, geeft misschien wat duidelijkheid rondom wel of geen GNR, afhankelijk van welke headliner er voor Graspop zou komen.
Zal niet zo veel zeggen lijkt me, aangezien Graspop nog 2 grote namen moet in principe.
tenzij Graspop zo met de donderdag en vrijdag headliner komt
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Zal niet zo veel zeggen lijkt me, aangezien Graspop nog 2 grote namen moet in principe.
tenzij Graspop zo met de donderdag en vrijdag headliner komt

Als het om een of andere reden wel GNR is en geen Kiss, dan zou het wel wat zeggen. Maar inderdaad, kans is groot dat het niet veel duidelijker wordt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Misschien interessant voor hier ook. Er zou vandaag weer wat gedropt worden voor Graspop, geeft misschien wat duidelijkheid rondom wel of geen GNR, afhankelijk van welke headliner er voor Graspop zou komen.
of GnR staat niet op Graspop, maar op Werchter terrein?
of niet in Belgie...

Pinkpop kan ook morgen pas komen, of maandag of later? who knows
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
of GnR staat niet op Graspop, maar op Werchter terrein?
of niet in Belgie...

Pinkpop kan ook morgen pas komen, of maandag of later? who knows

Klopt, maar als Graspop vandaag wel met GNR komt, dan zal je het voor Pinkpop waarschijnlijk ook wel weten. Het kán duidelijk geven, maar hoeft niet natuurlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Klopt, maar als Graspop vandaag wel met GNR komt, dan zal je het voor Pinkpop waarschijnlijk ook wel weten. Het kán duidelijk geven, maar hoeft niet natuurlijk.
ik hoop van harte op de europese tourleg van the gunners...
maar ben er bang voor

(overigens start morgen de Australische tourleg, om precies te zijn morgen rond 13uur onze tijd)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Tickets van graspop gaan ook 26 november te koop toevallig of krijgen ze beide guns?
ik hoop het van harte... 🎩🎸

paradise city GIF by Guns N' Roses
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
verdikke dat was imo een fijne dag voor mij in 2020....

Gojira op het dagje met the gunners... (en Volbeat ook toen)
staan er wel een paar die 2022 niet terug geweest zijn

1668676853274.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
wie wil nog een gokje er op gooien vandaag?

headliner nr 3 incoming
- Guns N' Roses
- Foo Fighters
- AC/DC
- Red Hot Chili Peppers
- Green Day
- Kiss


ROEPT U MAAR
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Mijn top 3 qua verwachtingen:

1. Guns
2. Green Day
3. RHCP

Qua persoonlijke wens zet ik ook Guns op 1. Ik heb ze nog nooit live gezien, en het is toch echt een grootmacht met een legendarisch repertoir. Mede voor hen een kaartje gekocht voor de 2020 editie. En de nadruk heeft hier enorm gelegen op de zang van Axl, maar muzikaal is Slash live nog steeds fenomenaal. Ik wil dat toch echt wel een keer meemaken!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Verwachting:
1: Guns
2: RHCP
3: Foo's

Hoop
1: Foo's
2: Guns
3: RHCP

Waar ik met Foo Fighters opzich zelf iets blijer ben maar met guns weet ik dat de dag progamma ook wat harder word waarschijnlijk dus dan staan ze wel redelijk gelijk en RHCP zijn leuk maar ben bang dat we dan een poppy undercard krijgen over het hele weekend gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken