Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ooh klopt! Je hebt helemaal gelijk.

Dan is de kans op de Foo Fighters juist groter geworden. Plus het is een rockact die destijds nog niet genoemd was. Dus denk dat we hem miss hebben…
kan he...

of
RHCP afgelopen jaar Firenze Rocks, kunnen eventueel nu i-Days pakken.
Guns N' Roses deden afgelopen jaar losse gig in Milaan, die lijken me voor i-Days dan minder waarschijnlijk.
Green Day valt sowieso af.

logisch gedacht voor i-Days zou mijn gok zijn RHCP of KISS
(Zal je zien dat het Robbie Williams wordt of iets heul anders)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Zou me niets verbazen als we volgende week woensdag de derde headliner en ticketprijzen krijgen en de presale dan donderdag of vrijdag start.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
mijn vermoeden is dat Pinkpop de headliner niet met i-Days deelt...

Zou me niets verbazen als we volgende week woensdag de derde headliner en ticketprijzen krijgen en de presale dan donderdag of vrijdag start.
voor 2022 begon de presale voor de vouchers de maandag voor de verkoop. Ik verwacht niet dat ze korter op de verkoop gaan zitten, ik verwacht eerder ruimer. Dus misschien vanaf maandag of zelfs al vanaf aankomende zaterdag misschien?

-

Geen idee hoeveel mensen überhaupt in die voorverkoop mogen gaan, hoeveel tickets er behouden zijn van 2020 en 2021?
Zou Pinkpop op de presale kunnen uitverkopen, dat denk/verwacht ik dan toch niet?

Daar zou binnenkort ook wel bericht over moeten komen!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
...

P!nk is een dure dat weet ik wel….

Waarom? Headliner bij Isle of Wight. De acts die daar headlinen zijn meestal sub headliners bij Pinkpop (bijv Nile Rodgers dit jaar)

Dan is pink toch juist niet duur?
Pink is sowieso niet duurder dan een Metallica of Pearl jam. Robbie Williams sowieso flink goedkoper. Dan kan er nog een act a la grootte van Metallica of Pearl jam bij. Denk dat een Guns N’ Roses ook nog wel haalbaar is.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Dan is pink toch juist niet duur?
Pink is sowieso niet duurder dan een Metallica of Pearl jam. Robbie Williams sowieso flink goedkoper. Dan kan er nog een act a la grootte van Metallica of Pearl jam bij. Denk dat een Guns N’ Roses ook nog wel haalbaar is.
Excuses dat goedkope ging over Robbie Williams. P!nk is juist de dure headliner naar mijn idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
zo, wat gaan we nog verwachten?
ik raak er ongeduldig van inmiddels, zo veel "geruchten"... en de verkoop benaderd ook het startpunt...

- Guns N' Roses (0x)
- Rolling Stones (1x)
- Red Hot Chili Peppers (4x)
- AC/DC (0x)
- Foo Fighters (3x)
- The Who (0x)
- The Cure (3x)
- U2 (1x)
- Kings of Leon (3x)
- Blur (0x)
- The Killers (2x)
+ Green Day (3x)

Wat is de gok voor de laatste headliner?
GnR of AC/DC zou wel een goeie zijn als ze dat eindelijk voor elkaar weten te krijgen. GnR zou er in 2020 staan. Dus het zou zomaar kunnen. Maar het zou allemaal kunnen dus ja misschien toch maar gewoon wachten tot vrijdag 🤷.
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Afgelopen vrijdag hadden ze het in de 3fm ochtend show over PP23 en welke headliner er nog zou volgen. Waarop ze iets antwoorden van...we weten het niet, maar tot volgende week!
Dus ga er echt vanuit dat 3fm a.s. vrijdag in de ochtend meer bekend gaat maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Afgelopen vrijdag hadden ze het in de 3fm ochtend show over PP23 en welke headliner er nog zou volgen. Waarop ze iets antwoorden van...we weten het niet, maar tot volgende week!
Dus ga er echt vanuit dat 3fm a.s. vrijdag in de ochtend meer bekend gaat maken.
Als ze idd vrijdag komen dan is het toch wel zeer aannemelijk dat ze dezelfde headliner hebben als idays...
Tenzij idays bv komt met Robbie of Muse.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Nou, komende tijd zal het wel moeten gebeuren.
Kwestie van dagen inderdaad...
Vrijdag of maandag uitsluitsel zou ik zeggen, met de laatste aankondigingen en de bekendmaking van de ticketprijzen.
Qua balans als ik bekijk qua headliners, waar ik warm van zou lopen en waar ik voor mijzelf de minst interessante headliner Robbie Williams mee op de koop toe neem en voor mij het affiche op voorhand zouden afmaken :

1 : P!nk - Williams - Guns N' Roses 🏆
2 : P!nk - Williams - Foo Fighters ❤️
3 : P!nk - Williams - AC/DC 🔥
4 : P!nk - Williams - Red Hot Chili Peppers (y)
5 : P!nk - Williams - Green Day 🎉

Andere opties imo een beetje "meh" en moet ik t.z.t. laten bezinken, denk ik...
(plus nog altijd een angst dat er nog een tour van Beyonce komt 😅)
Doe maar 🏆 anders 🔥. Al zou ik het wel een goeie stunt vinden als ze met Queen + Adem aankomen dat zou echt GOUD zijn. Beyonce mag wegblijven asjeblieft niet geen Beyonce.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Even geen headliner.

Maar als we net zo als dit jaar redelijk veel van Nederlandse bodem op Pinkpop staan.

Welke Nederlandse artiesten/bands verwachten jullie dan?

Denk als we naar populariteit gaan kijken l, misschien Snelle, Suzan en Freek.

Blof is wel altijd goed eerlijk gezegt.
En ja within Temptation verwacht (hoop) ik dat nog wel op Pinkpop zou staan maar of dat in 2023 als zou zijn zou ik niet durven zeggen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Op zich is 1 of 2 dagen voor de presale natuurlijk ook meer dan voldoende. Sowieso moet er nog wel heel wat bijkomen voor een presale daadwerkelijk nodig zal zijn om te voorkomen dat mensen achter het net vissen.

Ik denk zelf dat ik wacht tot een paar weken voor Pinkpop en dan via Ticketswap een goedkoop ticket scoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Op zich is 1 of 2 dagen voor de presale natuurlijk ook meer dan voldoende.
zou kunnen, maar zoals gezegd, de vouchers konden ook de maandag voor de verkoop van 2022 al ingeleverd worden. Ik reken op minstens maandag de 21e, zo niet eerder zelfs
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
zou kunnen, maar zoals gezegd, de vouchers konden ook de maandag voor de verkoop van 2022 al ingeleverd worden. Ik reken op minstens maandag de 21e, zo niet eerder zelfs
Ja, lijkt me verder prima en plausibel hoor. Maar ik bedoelde meer te zeggen dat de presale ook weer niet heel waardevol zal zijn, in die zin, dat niemand die graag wil gaan zonder kaarten zal komen te zitten.

Of jouw horrorscenario met Beyoncé moet zich nog voltrekken ;). Al verwacht ik zelfs dan hooguit de zondagkaarten binnen een dag weg te zien gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
scenario kan ook zo zijn dat Pinkpop de verkoop in gaat met de 3e headliner nog ontbrekend.

al verwacht ik dat niet. kans dat er een pakketje aan komt, is ook vrij groot.
voor 2022 waren er 23 bekend, waaronder de 3 headliners.
waarvan dus laatste moment de bekendmaking van de verkoop en de laatste headliner met nog 18 andere namen.

ik ga er van uit dat we nu ook zo'n bekendmaking tegemoet kunnen zien, laatste headliner en nog een pakket namen en de ticketprijzen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Gebruikers die dit onderwerp bekijken