Pinkpop 2023

Beyonce komt echt niet.

Ik zet mn geld in op RHCP of Foos met als wildcard Post Malone.
Post Malone wil je vanuit muzikaal oogpunt alleen niet op je festival hebben staan. Heb die op Pukkelpop gezien. Wat een drama was dat.

Nog erger dan Bieber maar goed dat is mijn mening.

Sam Fender ook een optie voor een mooi plek denk ik want hij zou 11 juni waarschijnlijk niet op landgraaf zijn met bruce dus misschien wel op pinkpop? Of is dat wat hoopvol gedacht?

Grote kans op gewoon een kleine budget headliner zoals vorig jaar Imagine Dragons.
Volgens mij was RW in 2015 echt een koopje. Zou niet weten waarom die in 2023 een stuk duurder moet zijn.

Daarnaast:

Wat zou Metallica, Pearl Jam en Imagine Dragons gezamenlijk kosten? Trek daar het bedrag van P!nk en Robbie Williams vanaf, en je hebt het budget voor headliner nummer 3. Lijkt me gevoelsmatig een behoorlijk grote som geld...

• Leuk
Waarderingen: PJ
Robbie Williams is de goedkope headliner nu. Maar goed nog een “goedkope” kan erbij toch?

P!nk is een dure dat weet ik wel….

Waarom? Headliner bij Isle of Wight. De acts die daar headlinen zijn meestal sub headliners bij Pinkpop (bijv Nile Rodgers dit jaar)

Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.
Maar Foo Fighters, Billie Eilish en Green Day stonden vorig jaar op I days festival. Mochten ze de laatste headliner met Pinkpop delen denk ik dus niet dat het een van bovenstaande is.

De kans op RHCP en Guns And Roses DUs nog wat groter.

Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.
Maar Foo Fighters, Billie Eilish en Green Day stonden vorig jaar op I days festival. Mochten ze de laatste headliner met Pinkpop delen denk ik dus niet dat het een van bovenstaande is.

De kans op RHCP en Guns And Roses DUs nog wat groter.
Foo's niet he
(Was wel de bedoeling, maar 1 van de gecancelled gigs)

Users who are viewing this thread