zelfs een familielid hier en een vriendin die een DAGKAART gaan kopen voor Niall Horan. Goede boeking van Pinkpop.Als ik op twitter kijk, valt mij vooral de enthousiaste reacties voor Niall Horan op.
zelfs een familielid hier en een vriendin die een DAGKAART gaan kopen voor Niall Horan. Goede boeking van Pinkpop.Als ik op twitter kijk, valt mij vooral de enthousiaste reacties voor Niall Horan op.
Die is enkel bekend omdat hij bij 1direction zat, als je op basis daarvan hoog moet staan...Vergeet niet dat Niall vergelijkbaar is met Harry Styles (ander one direction ex lid).
Alleen een stuk minder groot.
Niall is alleen ietsje kleiner maar heeft met gemak genoeg tickets verkocht in de AFAS live….
Ik vind het opvallend hoe laag hij op het affiche staat. Net zoals Disturbed. En dan Machine Gun Kelly als sub headliner daar vallen me echt de schoenen letterlijk van uit
Ze zijn beide bekend geworden door One Direction?Die is enkel bekend omdat hij bij 1direction zat, als je op basis daarvan hoog moet staan...
Harry Styles is een ander geval
Ooh en vergeet dit even niet:Die is enkel bekend omdat hij bij 1direction zat, als je op basis daarvan hoog moet staan...
Harry Styles is een ander geval
Hoezo weer RHCP?Ik vind dat Pinkpop goed uitpakt met de subs die ze dit jaar neer weten te zetten. Tel zo snel 4 oud-DTRH-headliners (Editors en TWOD zelfs op dezelfde dag). Zeker zo'n Black Keys is een mooie aanvulling. Daaronder de inmiddels bekende grabbelton van namen die we wel vaker zien (gaat van Nielson tot Hollywood Vampiers alle kanten op).
Maar wat die subs te maken hebben met de headliners is mij een raadsel. Waarom 2 pop-headliners boven een programma dat wordt gedomineerd door bands met gitaren? En waarom toch weer RHCP?
Daardoor ondanks een aantal mooie boekingen toch weer een programma dat op twee benen hinkt.
Overigens ook verrast dat the 1975 er nog niet staat. Die blijven zo ook nog boven Hilvarenbeek en Beuningen hangen, terwijl het gewoon een Pinkpop-naam is...
Ook gisteravond eens de lijst rustig doorgenomen en ben toch positief over de line-up t.n.t. Nieuwe namen die ik niet kende eens beluisterd.als ik na een avondje de balans opmaak.
Heel blij sowieso met P!nk. Ben niet heel ontevreden met RHCP, maar niet helemaal 'wow-headliner' voor mij. Maar zeker wel een afsluiter waar ik bij zou blijven staan. Williams, acht waarschijnlijk op een afstand mee te pakken maar echt heel weinig mee.
Qua dagindeling de vrijdag wordt helemaal gemaakt met The War on Drugs en Editors, dat zijn met P!nk de 3 must see's voor die dag. Moet mezelf nog een beetje verdiepen in Niall Horan, Electric Callboy en The Hu, maar deze staan me al niet tegen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, de zaterdag is voor mij de beste dag!
Op Robbie Williams na, alles naar mijn zin. Met dikke must see's Disturbed, Hollywood Vampires, The Black Keys, The Script en Queens of the Stone Age! En Ronde is imo een hele mooie nederlandse toevoeging deze dag en dik verdiende Pinkpop spot voor ze. Dus deze dag is voor mij helemaal gered buiten Williams om.
Zondag ben ik nog niet geheel overtuigd. Red Hot Chili Peppers vond ik 2016 wel oke, maar was niet omvergeblazen. Hopelijk maken ze dat gewoon goed in 2023. Mijn must see is Tash Sulatana en Nathaniel Rateliff deze dag. Verder wel leuk OneRepublic, Goldband, Di-rect en als het uit komt qua spoorboekje denk ik toch wel dat ik Nielson en Donnie echt wel ga mee pakken. Ben overigens benieuwd of Donnie gasten mee neemt die dag (stel je voor Bauer of Froger op Pinkpop???)... Moet me nog verdiepen in Machine Gun Kelly, I Prevail en Only the Poets, maar eerste luisterbeurten staan me niet tegen.
Daarnaast zie ik dat P!nk alleen in Benelux op Boutique staat. Robbie Williams en The Peppers nog geen Benelux datum (Robbie in voorjaar wel Ziggo en Sportpaleis), da's an sich wel goed gedaan. Maar geen 'nieuwe naam' voor Pinkpop bij de headliners, wel P!nk eerste headline spot, maar verder 'herhaling'. (maar ik blijf er bij, headliners die nieuw zijn voor Pinkpop is imo altijd een 'plus' op het affiche)
Wel een aantal first timers er tussen, oa War on Drugs, Black Keys, Niall Horan, Tash Sultana, Hollywood Vampires, Ronde, Goldband, Disturbed, Nathaniel Rateliff en nog een paar... Dat is in deze lijst van 29 al goed geboekt.
Nederlandse inbreng nog niet zo veel, dat is opvallend. Waarvan Goldband behoorlijk hoog in het programma staat. Pas 7 NL acts. Ik neem aan dat dat aantal in de laatste 33 namen wel oploopt. Maar met wat er nu staat, niet ontevreden.
Al met al... ik ben wel behoorlijk tevreden en kom maar op met dat weekend ticket!!!!!!!!
Zoals jij t beschrijft ben ik t eigenlijk volledig met je eens.als ik na een avondje de balans opmaak.
Heel blij sowieso met P!nk. Ben niet heel ontevreden met RHCP, maar niet helemaal 'wow-headliner' voor mij. Maar zeker wel een afsluiter waar ik bij zou blijven staan. Williams, acht waarschijnlijk op een afstand mee te pakken maar echt heel weinig mee.
Qua dagindeling de vrijdag wordt helemaal gemaakt met The War on Drugs en Editors, dat zijn met P!nk de 3 must see's voor die dag. Moet mezelf nog een beetje verdiepen in Niall Horan, Electric Callboy en The Hu, maar deze staan me al niet tegen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, de zaterdag is voor mij de beste dag!
Op Robbie Williams na, alles naar mijn zin. Met dikke must see's Disturbed, Hollywood Vampires, The Black Keys, The Script en Queens of the Stone Age! En Ronde is imo een hele mooie nederlandse toevoeging deze dag en dik verdiende Pinkpop spot voor ze. Dus deze dag is voor mij helemaal gered buiten Williams om.
Zondag ben ik nog niet geheel overtuigd. Red Hot Chili Peppers vond ik 2016 wel oke, maar was niet omvergeblazen. Hopelijk maken ze dat gewoon goed in 2023. Mijn must see is Tash Sulatana en Nathaniel Rateliff deze dag. Verder wel leuk OneRepublic, Goldband, Di-rect en als het uit komt qua spoorboekje denk ik toch wel dat ik Nielson en Donnie echt wel ga mee pakken. Ben overigens benieuwd of Donnie gasten mee neemt die dag (stel je voor Bauer of Froger op Pinkpop???)... Moet me nog verdiepen in Machine Gun Kelly, I Prevail en Only the Poets, maar eerste luisterbeurten staan me niet tegen.
Daarnaast zie ik dat P!nk alleen in Benelux op Boutique staat. Robbie Williams en The Peppers nog geen Benelux datum (Robbie in voorjaar wel Ziggo en Sportpaleis), da's an sich wel goed gedaan. Maar geen 'nieuwe naam' voor Pinkpop bij de headliners, wel P!nk eerste headline spot, maar verder 'herhaling'. (maar ik blijf er bij, headliners die nieuw zijn voor Pinkpop is imo altijd een 'plus' op het affiche)
Wel een aantal first timers er tussen, oa War on Drugs, Black Keys, Niall Horan, Tash Sultana, Hollywood Vampires, Ronde, Goldband, Disturbed, Nathaniel Rateliff en nog een paar... Dat is in deze lijst van 29 al goed geboekt.
Nederlandse inbreng nog niet zo veel, dat is opvallend. Waarvan Goldband behoorlijk hoog in het programma staat. Pas 7 NL acts. Ik neem aan dat dat aantal in de laatste 33 namen wel oploopt. Maar met wat er nu staat, niet ontevreden.
Al met al... ik ben wel behoorlijk tevreden en kom maar op met dat weekend ticket!!!!!!!!
ik geloof dat ik dit toch wel iets anders omschreven heb voor de zondag... Deze 2 vallen voor mij in de catagorie "wel leuk"... en zijn niet 2 voorbeelden die mijn affiche goed maken. Ze staan ook buiten mijn must see's. ... en the Script heb ik een zwak plekje voor denk ik...als je al acts als goldband en direct moet gebruiken om aan te geven dat een line up goed is, dan zak je wel erg ver met je standaard
idd 7 (al aangepast in mijn post), om een of andere reden vergeet ik steeds Frenna... maar ja, 21 NL waren het in 2022 overigens.Zijn toch 7 nl namen ? Hoeveel waren er in 2022 stuk of 20 ?
Hoop ook zeker dat zij nog toegevoegd gaat worden! Di-rect vind ik helemaal niks, maar op zich geen heel gekke boeking. Goldband natuurlijk logische boeking.Verbaast me trouwens wel dat S10 nog niet op het affiche staat. Had die er gisteren absoluut bij verwacht.