Pinkpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.830
Wat blijft er dan nog over als je dat allemaal van Graspop af haalt?
Postmetal, Gothic metal, death metal, black metal, hardcore, metalcore, (dark)wave, doom, stoner, grind core, thrashmetal, postrock, industrial, prog metal, etc. (punk vind ik echter vreselijk). Zeg maar ongeveer de helft van het programma.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Koekdoos en Jamel

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Pinkpop heeft me wel verrast en een paar echte apartere namen gekozen en niet voor een standaard yungblud of the 1975 gekozen. Het is niet een line-up tot nu toe waar ik wow van zeg maar vind het over de breedte dan weer wel sterk maar het gat die rage against the machine heeft achtergelaten is nooit gevult
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
279
Dit is toch gewoon een hele sterke line-up? De drie headliners zijn helemaal mijn smaak, vooral Robbie Williams en RHCP, maar daaronder toch ook heel veel grote namen met o.a. Editors, The War On Drugs, Black Keys en QOTS. Ik neem aan dat we de meeste grote namen nu wel hebben gehad.

Ik ga in ieder geval zaterdag klaarzitten voor een weekendticket. Nu even alle pagina’s van vandaag teruglezen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Ik verwacht dat het niet zo snel zal uitverkopen. Maar dat is vooral omdat alles (concerten bv) de laatste weken langzamer loopt te gaan qua verkoop.
Ik zelf denk ook dat mensen niet even 275 kunnen besteden zo vlak voor de kerst en sinterklaas. Hoge energiekosten , inflatie , etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.772
3.715
Alle 3 headliners hoef ik niet te zien.
Qotsa, Twod, Editors en vooral Black Keys dikke prima.
Maar dit betekent wel dat ik het geboekte chalet ga annuleren helaas.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Als ik op twitter kijk, valt mij vooral de enthousiaste reacties voor Niall Horan op.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Ik verwacht echt nog wel wat interessante namen in het middensegment hoor. Namen als The Murder Capital of Shame bijvoorbeeld, zijn die opeens verdwenen?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Als ik de headliners wegdenk, vind ik het an sich nog best prima trouwens. Benieuwd naar de undercard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken